erevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det noen som vet om noe gratisprogram som man kan sende fax fra pc med bredbånd? Leter etter et program man kan sende f.eks. word dokument på fax. Har lett litt på internett, men finner bare betalingsprogram. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ville tro at betaling fort kommer inn i bildet når en skal få faksen over i det kostnadsbefengte telenettet? Kan du ikke få mottaker til å dele skriver på nettverket og bruke VPN isteden? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 En forutsetning er at du har modem i PC'en, tilknyttet et telfonabbonement. Det pleier å følge med programvare til de fleste modem. En helt annen ting er at FAX er HÅPLØST gammeldags! Hva med å sende dokumentet på mail, så kan mottaker skrive det ut selv? Eller ta et MMS bilde av dokumentet (1 megapiksel holder) og send det til mottaker, som så kan zoome og lese på mobilen, eller overføre det til PC og skrive ut... Lenke til kommentar
erevik Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 En forutsetning er at du har modem i PC'en, tilknyttet et telfonabbonement.Det pleier å følge med programvare til de fleste modem. En helt annen ting er at FAX er HÅPLØST gammeldags! Hva med å sende dokumentet på mail, så kan mottaker skrive det ut selv? Eller ta et MMS bilde av dokumentet (1 megapiksel holder) og send det til mottaker, som så kan zoome og lese på mobilen, eller overføre det til PC og skrive ut... Takk for innlegg... Ja vet at fax er veldig gammeldags, men jeg er avhengig av og ha fax i forbindelse med mitt firma. Jeg tenkte hvis jeg kan få fax på pc sparer jeg mye kostnader ved bruk av papir. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) telefaks.no bruker dette selv og fungerer meget bra. ikke så dyrt som f.eks telenor sitt efaks system heller. Men ikke helt gratis heller. Endret 17. februar 2009 av emcee Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå