Kloever Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Volum-ikonet nede ved klokka er borte. Prøvde å få det fram igjen uten hell. Er ikke mulig å huke av Endret 17. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
VTW Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vel, nå har ikke jeg kommet så langt at jeg er noen ekspert på Vista, men på XP kan d hvertfall gå inn på Kontrollpalen > Lyd & lydenheter, og deretter hukke av at ikonet skal vises som 'system tray' (eller hva det nå heter) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke jeg har noe sånt i Vista. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Joda, Vista har noe lignende. Men kan ikke gi deg "veibeskrivelse" etersom jeg ikke vet hvor det er. Prøvd å åpne "Kontrollpanel" (kan åpnes bl.a. fra startmenyen) og let litt. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Joda, Vista har noe lignende. Men kan ikke gi deg "veibeskrivelse" etersom jeg ikke vet hvor det er. Prøvd å åpne "Kontrollpanel" (kan åpnes bl.a. fra startmenyen) og let litt. Jeg har naturligvis vært inne i kontrollpanelet, og jeg har spurt flere som heller ikke finner noen løsning på det. Er ganske begrenset hva man kan gjøre på "lyd" slik jeg ser det. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da kan jeg ikke hjlpe deg før neste uke. Da får jeg vista Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kanskje Denne kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå