mghogli Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann, jeg lurer på om noen vet av et bilspill til PS3 som har mulighet for splitscreen racing? Da tenker jeg på arkadespill, og ikke simulatorer. Jeg trodde Flatout skulle komme til PS3, men har jeg bare drømt det? Noen som har noe lurt å komme med? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Motorstorm: Pacific Rift har 4-player splitscreen. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sega Rally har 2 player spilt screen Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Sega Rally sier du? humm.. noen som har noen erfaring med dette? Verdt å kjøpe? Edit: Og er det samme spillet som Sega Rally Revo? Endret 18. februar 2009 av mghogli Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har Sega Rally, heilt ok for å kjøre race mot venner. Ikkje det beste, men ikkje det dårligaste for meg. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sega Rally Revo ja, helt grei underholdning men ikke blandt det aller beste. Betalte bare 100kr så skal jo ikke klage heller=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå