Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har litt lyst til å plassere tven i en hylleseksjon slik at jeg slipper å ha et eget bord til tven som tar opp plass Problemet er at lcd tven akkurat får plass i hylleseksjonen og at det blir lite rom til lufting Her er bilde av den lille situasjonen http://bildr.no/view/348010 Er det idiotisk å i det hele tatt prøve å ha tven på en slik plass ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hmm, sikker på det ? Det pleier jo å bli varmt over det området på tven Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 uproblematisk Er det det? Flere skjermer får vifter i tillegg nå og det er vel grunnet man skal skåne skjermen mot høy med varme... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen flere forslag ? Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ser du har en expedit tv hylle. jeg tror det skal gå bra. det er jo bare og ta ut kontakten om nettene og når du ikke er hjemme. så tror jeg at det skal gå bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jaja, jeg har nå idiot forsikring på selve tven også Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Noen flere forslag ? Ja, det der så tett ut. I følge manualen til min LCD skal det være minst ti cm fri luft på alle kanter. Og her så det tett ut, særlig over. Her er noen forslag til tiltak: - Trekke reolen ut fra veggen, dersom den står tett inntil så lufta lettere sirkulerer opp der. Dersom det er tett bakvegg i hylla bak TV-en nytter ikke dette. - Fjerne hylleplata over TV-en - Bore masse store huller i hylleplata over TV - Fjerne foten på TV, bruke veggfeste og flytte den litt ned, gjerne veggfeste med kneledd så den kan dras ut i rommet og få skikkelig lufting ved intens bruk - Kjøpe en mindre TV - Bytte ut reolen. Den ser uansett ut som noe kjipe sponplategreier fra 70-tallet. Jeg tror det beste vil være å fjerne eller flytte opp hylleplata over TV-en. Men slik denne reolen er bygd, forutsetter det at man er litt flink hobbysnekker for å få det pent. Endret 17. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå