gthaman Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg har et problem for tiden... jeg har lite plass på c: Og når jeg sletter ting, får jeg ikke firgjort den plassen de tar! Det virker som c: viser feil ledig plass. Eneste jeg kan komme på som jeg nylig har gjort for at dette kan ha hendt er at jeg fjernet en sak i registeret som gjorde at detaljer skulle bli borte fra avi-filmer... Noen tips? G Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 du har tømt papirkurven, sant? Lenke til kommentar
ExhalE Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Samme problemet sliter jeg med, vet ikke hva som feiler :/ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Restart -> defragmenter -> resart -> høyreklikk på harddisken i explorer og trykk properties -> gå til skillearket "tools" -> velg error checking "check-now" -> resart. Problem solved, tror jeg Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 en runde scandisk + defrag (og ting som diskopprydding og tømme papirkurven så klart) burde gjører susen! bfisk Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 har du norton systemworks. isåfall blir filene ikke slettet men "flyttet" til norton protected recycle bin. det skjedde vært fall med meg. sletta en masse filmer, men fikk ikke mer plass. så sjekka jeg hvor mye plass søppelkorga tok og det var mange giga på den partisjonen. sletta den og fikk mye mer ledig plass. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Det var nok norton recycle crap. Men et annet problem som dukket opp under feilsøkingen av dette, er at hverken norton disk doctor eller den chkdsk som er implementert i windows klarer å kjøre fordi de trenger "exclusive drive access" og et annet program driver å herper det. Hvordan finner jeg ut hvilket program det er... Kan det være anti-virus'en? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Ingen geniale tips? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruker du XP så er det bare å trykke Ctrl Alt Delete så ser du alle programmene og tjenestene som kjører, da er det bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå