Cx Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Til sommeren er jeg ferdig med Bachelor i Informasjonsteknologi, hvor jeg har tatt studieretningen Systemutvikling. Jeg har gode resultater (B+ i snitt), og 2 semester på utveksling til USA. Jeg søker for tiden jobber innen software development i både oljesleksap og rene it selskap. Hva kan jeg forvente å få i lønn? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Normal startlønn ligger i mellom 350 000 til 400 000 tror jeg. Endret 17. februar 2009 av BrokenTomato Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror du kan regne med rundt 350 000 i begynnelsen, startlønn på rundt 400 000 er mer vanlig for master/siv.ing. Det er også variasjon mellom privat og statlig, hvor i landet du havner, din alder og ansinitet. En studiekompis av meg med A i snitt fikk startlønn på ca 380k i det private, så 400k i startlønn er sannsynligvis ikke så vanlig for bachelor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå