Gå til innhold

Skal Jeg velge Xperia eller Prada II?

Elisee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gikk fra xperia til prada2

Det er vanskelig å si hva som er beste av disse, for den ene er bra på mye den andre ikke er bra osv

Xperia er en profftelefon med windows, det og batteriet er styrken dens.

Prada er en mye penere telefon,bedre kamera,bedre musikk spiller,bedre touchskjerm osv

Men nettleseren er ubrukelig,mann kan selvsagt laste ned mini opera men får ikke en like god en som den som er i Xperia.

Jeg likte Xperia til tross for en drøss med bugs,men trivs av flere grunner enda bedre med Prada telefonen. Jeg kjøpte med Prada klokken og synes det er en flott kombinasjon

Når dette er sagt så virker jeg ut til å være den eneste(heldigvis) som har sendt telefonen tilbake fordi den restarter seg selv 5-6 ganger i døgnet.....men jeg kjøpte min på Expansys(Frankrike)men med norsk tekst og menyer

Så om du ikke har behov for en uhyre avansert telefon, gå for Pradaen :-) Den har andre styrker Xperian mangler

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En drøss med bugs faktisk, jeg har ikke funnet dem og krypdyr er jo alltid morsomt så kan ikke du fortelle om noen?

Forøvrig så er Prada og Xperia to svært forskjellige telefoner som henvender seg mot hver sin ende av markedet så å sammenligne dem er fåfengt.

Tar meg litt på sparket her

Jeg hadde laget en hel A4 side med "bugs" og ting jeg ikke var fornøyd med på telefonen.

Dette skulle jeg bruke når jeg leverte den inn for kontroll/oppdatering

Istedetfor solgte jeg telefonen og arket mitt gikk i bosset

Men hovedsakelig sørget Wayfinder programmet som fulgte med for mye faenskap,telefonen holdt på å kreppere og eneste løsning var å nappe ut batteriet før hele telefonen smeltet

Her viste det seg i ettertid at mann måtte laste ned programmet en annen plass, da funka det sånn halveis

Etter resetting av telefonen hoppet den altid over pin inntastingen. Selvsagt var det enkelt å komme tilbake til dette bildet,men alikevel

De lysdiodene som er på sidene stoppet å blinke etter kort tid uavhengig av hva du stilte dem inn på

Egne meldingslyder var umulig å legge inn

Der skal ligge innlegg av meg rundt om fra tidligere der jeg har beskrevet om "bugsa" mine

Men som det blir sagt her så er dette 2 vidt forskjellige telefoner, akkurat nå stortrivs jeg med Prada`en og savner overhodet ikke Xperiaen :-)

Lenke til kommentar

At tredjeparts programvare ikke fungerer korrekt er ikke Xperiaen sin feil. For navigasjon bruker jeg iGO 8 og det fungerer helt utmerket.

Jeg har kodelåsen aktivert og får alltid spørsmål om pin-kode like etter koden for å låse opp telefonen. Pin-kode-panelet blir stående oppe selv om telefonen booter så jeg har ikke merket problemet, men har hørt om det. En bug vil jeg vel ikke kalle det, mer upraktisk tenkning av de som utviklet den delen av Windows Mobile.

Lysdiodene er programmert til å slutte å blinke, for å spare strøm. Om du absolutt vil ha lysorgelet kan du deaktivere timeren med f.eks XperiaTweak 2.

Egne meldingslyder må legges i /Windows på telefonen, ikke minnekortet.

At du er fornøyd med Prada-telefonen viser at du ikke er i markedet for en smartphone så da forstår jeg godt at du ikke ble fornøyd med en Xperia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...