whipslash Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har akkurat kjøpt meg speilrefleks og dette er en av mine første bilder. men jeg vet at en nybegynner som meg har sikkert klart å rote til mye hva funker på bildet og hva funker ikke? har lekt litt med curves i photoshop Canon eos 40d med kitobjektiv lukkertid 1/25 f. 3.5 iso 100 Endret 18. februar 2009 av whipslash Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Likte bildet jeg..liker dokumentariske bilder. Dette viser , for meg iallefall, ett øyeblikk fra en reise med trikken en helt vanlig dag. Det tekniske skal jeg ikke si så mye om, men syns det passer bildet at du har fokuset på det rett foran deg og resten er ute av fokus. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Er svak for denne typen bilder. Personlig skulle jeg gjerne sett at fokuset lå på den røde luen. Fin dybde, og farger som passer inn. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Enig med det som allerede er sagt, og liker det meget godt uten helt å vite hvorfor Om det som står på setet på venstre siden er din signatur, er det i tillegg det mest kreative jeg har sett på bilder her inne Hvis det ikke er signaturen, nevermind.. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Liker også sånne bilder Synd at ikke fokus er på personen foran som de andre sier. Kanskje du skulle hadd litt mindre blender så du hadde fått både seteraden og personen foran? Om du måtte hatt litt høyere ISO for å få det til tror jeg ikke hadde gjort noe. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det er et likandes bilde. Forgrunnen er en fin ramme, vinkelen sørger for en interessant og gjennomgående linje fra øvre venstre. Men først og fremst er det følelsen av å være på vei et sted som skaper det glamorøse og fangende uttrykket som dominerer bildet. Vinduet til høyre forstyrrer litt, men inneholder samtidig interessante detaljer. Fotografens signatur er en kreativ detalj som passer godt inn. Den tekniske kvaliteten spiller ingen trille. Endret 17. februar 2009 av deviant Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Enig med det som allerede er sagt, og liker det meget godt uten helt å vite hvorfor Om det som står på setet på venstre siden er din signatur, er det i tillegg det mest kreative jeg har sett på bilder her inne Hvis det ikke er signaturen, nevermind.. det er signaturen ja, hehe Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 takk for kommentarer Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ta ned beinet ditt fra stolryggen foran. Pøbel :-P Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ta ned beinet ditt fra stolryggen foran. Pøbel :-P hehe overasket over at du er den første som kommenterer det ;P synes den gikk i et med omgivelsene jeg! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Tittel mangler BK tagg i tillegg til å ikke overholde tre-ords-regelen... Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Endret 17. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå