ShortCut-92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan jeg skal update Fifa09 på Ps3? Arshavin spiller i Arsenal nå og Fenerbahce SK har solgt Tümer Metin Og Kjøpt Gökhan Emreciksin og mer folk som det jeg vill ha dem, men er det ikke en update? uansett hva, det må vær en update! hvordan kan jeg update Fifa09 hjelp meg takk på fårhånd! Endret 17. februar 2009 av ShortCut-92 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis det har kommet en oppdatering kommer det opp når du starter spillet (hvis du er koblet til internett). Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis det har kommet en oppdatering kommer det opp når du starter spillet (hvis du er koblet til internett). ok men kan jeg laste det ned manuelt? eller se etter oppdateringer et sted? på spille eller internetsider Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis det ikke kommer opp når du du starter spillet har det ikke kommet noen oppdatering. Så er ikke noe vits å laste ned fra andre steder Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ok men du om du vet noe om online på Fifa09? siden når jeg skulle spille fifa idag så ble han andre som spillet online med meg random lag asså han ble LSK og hos mg hadde lsk 2 stjerner men hos han hadde LSK 5 stjerner trodde laga ble standard i onlinespill? Endret 9. april 2009 av ShortCut-92 Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spiller-updaten har kommet hos meg. Liverpool har ihvertfall mista Keane og Pennant. Det kom når jeg skulle spille online, da kommer det et spørsmål om du vil se etter squad-updates. At LSK hadde 5 stjerner, det kan jeg ikke skjønne. Kanskje man kan ha custom-lag i playermatches? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den updaten kommer når du starter spillet, da får du spørsmål om du vil laste ned de nyeste spillertroppene... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spiller-updaten har kommet hos meg. Liverpool har ihvertfall mista Keane og Pennant. Det kom når jeg skulle spille online, da kommer det et spørsmål om du vil se etter squad-updates. At LSK hadde 5 stjerner, det kan jeg ikke skjønne. Kanskje man kan ha custom-lag i playermatches? Har seriøst LSK fått 5 stjerner? Er spillerne gode da eller? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Man kan ha custom lag i unranked kamper! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Update her ja! Tosic på united = Digg Men arshavin er ei nøtt på det vanskeligste på karriere av og til, faen, fikk vel 2 røde i en kamp fordi jeg ble forbanna over å ikke klare å stoppe han Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 At Tosic bare er 69 i Overall er en skam. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sant nok, men bruke han mye i karriere så spretter han opp, på 80 el noe hos meg nå Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Takk får alle svarene, jeg fikk svaret på det jeg ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå