Gå til innhold

ShootMania og QuestMania

Anbefalte innlegg

attachmentcr5.jpg

Da ser det ut til at Nadeo, skaperene av TrackMania-serien skal gi ut to nye spill. En FPS med navnet ShootMania og en RPG med navnet QuestMania. Selv om dette stort sett er rykter til nå, så har Nadeo kjøpt nettstedene ShootMania.com og QuestMania.com, samt rettighetene til navnene.

Hva tror dere vi har i vente? Kommer disse til å bli realiteter, og vil det i så fall være verdt å spille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Styrken til Trackmania er brukerne, om Nadeo klarer å skape en god nok grunnpakke med et par våpen og/eller man har mulighet for å legge til flere våpen gjennom mods tror jeg dette blir kjempebra. Selve stilen og tempoet hinter til arena-shootere som Unreal Tournament og Quake, og det er en fps-vri som dessverre er nesten ute av moten.

Pent er det også.

Lenke til kommentar

Ha, dette var kult og det sier jeg som en som hater Unreal turnament og Quake mp spill.

Det ser ut som våpene er one shot one kill, noe jeg liker ektremt godt, at man kan hoppe 400 meter er også kult, minner meg om low gravity i quake.

Også litt morsomt at kampen foregikk i gammle ruiner mens de hadde super high tech våpen, en annen kul vri, i stede for disse kjedelige stadioene laget av metal osv.

Hadde aldri hørt om dette spillet før, men nå er jeg vedlig intersert, fikk også lyst til å spille trackmania 1 igjen

Edit, faen jeg vet jeg har kjøpt tackmania, men husker ikke hvor så jeg vet ikke hvor jeg skal laste det ned

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått så er det tre våpen. To av disse (Railgun og launcher (grenade/rocket?)) kan kun brukes på/fra spesifikke plasser. Det siste har du med deg over alt.

Man har så 2hp. Railgun tar 2hp, launcher tar 1hp. Hovedvåpenet tar 1hp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...