Hagforce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei Er det noen fri brannmur distro med SSL muligheter? Takker så mye dersom noen har tips. Lenke til kommentar
alaz Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hagforce skrev: Hei Er det noen fri brannmur distro med SSL muligheter? Takker så mye dersom noen har tips. Random distro med iptables? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hmm Var litt dårlig med forklaring i min første post. Vil ha en dedikert brannmur med enkelt web interface for administrasjon. Med SSL tenker jeg på VPN via SSL. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Finnes mange, f.eks. Smoothwall Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Godt tips, takker. Noen som er gratis og bra også? Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ehm... Smoothwall er gratis? Ellers har du vel m0n0wall. Jeg kan kun anbefale Smoothwall, da det er den eneste jeg har brukt. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Trodde gratis versjonen bla ikke hadde ssl vpn? http://www.smoothwall.net/products/comparison.gpl.php Lenke til kommentar
Smif Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ahh, godt poeng, express støtter kun IPSec utifra hva jeg ser på min boks. Og det gjelder vel m0n0wall også(?) Endret 18. februar 2009 av Smif Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Der ser en hvor mye jeg vet. Ante ikke at det fantes flere enn den ene utgaven (Express) av Smoothwall jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå