-Spartakus- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Når jeg klikker med musa, uavhengig av hvor på skjermen eller hva jeg trykker på, popper søkerresultater opp. Dette skjer også når jeg ikke er på internett. Det hender også at den popper opp utan at jeg har gjort noe også. Jeg aner ikke hva det er. Har kjørt full systemscan med Malwarebytes Anti-Malware men får opp at det ikke er noen trusler eller infiserte filer på pcen. Det er snakk om en Acer Aspire 3690 laptop. Paden funker med knappene er ødelagt så jeg har deaktivert paden så jeg bruker ekstern mus. Er det noen som vet hva dette er for noe?? Mvh. -Spartakus- Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 om du mistenker virus kan du kjøre gjennom denne veiledningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 så poster du loggene i denne posten. så kommer det noen og ser på loggene. Lenke til kommentar
-Spartakus- Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Tror det fiksa det:) Har ihvertfall ikke hatt problemer etter ihvertfall:) Takker utrolig mye!! var utrolig irriterende. Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå