Jitsumi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Vi holder på å utvikle en gratis online treningsdagbok med blant annet verktøy for logging og statistikkføring av alle typer trening. Visjonen vår er å gjøre dette til norges største nettsted for trening! Nå kan dere være med å forme nettstedet og dets innhold ved å fylle ut et kort spørreskjema. Spørreskjemaet finner dere her: http://www.argonville.com/trening med vennlig hilsen Eivind Antoniazzi - Argonville Media Svenn-Aksel Henriksen - Q Media Svein Olaf Olsbu - LaodMedia Universitetet i Agder Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Innlegget ditt strider litt med retningslinjene for diskusjon, men jeg har svart på undersøkelsen. Virker spennende dette Det finnes ikke noen norsk side ala det dere planlegger, så det kan bli bra. Man har jo Gyminee.com, men den er internasjonal, så den byr vel ikke på direkte konkurranse. Har meldt meg på begge mailinglistene Lykke til Lenke til kommentar
Jitsumi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Innlegget ditt strider litt med retningslinjene for diskusjon, men jeg har svart på undersøkelsen. Virker spennende dette Det finnes ikke noen norsk side ala det dere planlegger, så det kan bli bra. Man har jo Gyminee.com, men den er internasjonal, så den byr vel ikke på direkte konkurranse. Har meldt meg på begge mailinglistene Lykke til Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste eller ikke, håper jeg ikke får pisk. Takker for god tilbakemelding i alle fall! Vi kjører på og du er med i testgjengen mvh Eivind Lenke til kommentar
tosan78 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Vi holder på å utvikle en gratis online treningsdagbok med blant annet verktøy for logging og statistikkføring av alle typer trening. Visjonen vår er å gjøre dette til norges største nettsted for trening! Nå kan dere være med å forme nettstedet og dets innhold ved å fylle ut et kort spørreskjema. Spørreskjemaet finner dere her: http://www.argonville.com/trening med vennlig hilsen Eivind Antoniazzi - Argonville Media Svenn-Aksel Henriksen - Q Media Svein Olaf Olsbu - LaodMedia Universitetet i Agder Hei! Jeg bruker Mylog.no . Denne er gratis og har i tillegg mat registrering. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå