Gå til innhold

Vær med å utforme en gratis online treningsdagbok!

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi holder på å utvikle en gratis online treningsdagbok med blant annet verktøy for logging og statistikkføring av alle typer trening. Visjonen vår er å gjøre dette til norges største nettsted for trening!

Nå kan dere være med å forme nettstedet og dets innhold ved å fylle ut et kort spørreskjema.

Spørreskjemaet finner dere her: http://www.argonville.com/trening

med vennlig hilsen

Eivind Antoniazzi - Argonville Media

Svenn-Aksel Henriksen - Q Media

Svein Olaf Olsbu - LaodMedia

Universitetet i Agder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget ditt strider litt med retningslinjene for diskusjon, men jeg har svart på undersøkelsen. Virker spennende dette :) Det finnes ikke noen norsk side ala det dere planlegger, så det kan bli bra. Man har jo Gyminee.com, men den er internasjonal, så den byr vel ikke på direkte konkurranse.

Har meldt meg på begge mailinglistene :)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Innlegget ditt strider litt med retningslinjene for diskusjon, men jeg har svart på undersøkelsen. Virker spennende dette :) Det finnes ikke noen norsk side ala det dere planlegger, så det kan bli bra. Man har jo Gyminee.com, men den er internasjonal, så den byr vel ikke på direkte konkurranse.

Har meldt meg på begge mailinglistene :)

Lykke til ;)

Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste eller ikke, håper jeg ikke får pisk.

Takker for god tilbakemelding i alle fall! Vi kjører på og du er med i testgjengen :)

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Hei!

Vi holder på å utvikle en gratis online treningsdagbok med blant annet verktøy for logging og statistikkføring av alle typer trening. Visjonen vår er å gjøre dette til norges største nettsted for trening!

Nå kan dere være med å forme nettstedet og dets innhold ved å fylle ut et kort spørreskjema.

Spørreskjemaet finner dere her: http://www.argonville.com/trening

med vennlig hilsen

Eivind Antoniazzi - Argonville Media

Svenn-Aksel Henriksen - Q Media

Svein Olaf Olsbu - LaodMedia

Universitetet i Agder

Hei!

Jeg bruker Mylog.no . Denne er gratis og har i tillegg mat registrering.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...