Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dell Inspirion XPS M1710, ene vifta funker ikkje

Anbefalte innlegg

Eg har hatt ein del problemer med støv i viftene mine på M1710, då maskinen har gått varm og hostet og harket. Det fyrste eg prøvde å gjere var å blåse bak på viftene eit par gonger og då såg det ut til å bli betre. Så vart det verre igjen etter ei stund og eg prøvde eit tips med å bruke støvsuger over viftene. Men den feilen eg noko gjorde var å bruke støvsugeren heilt opp mot viftene. Eg hadde ikkje åpna den eller noko, berre rett mot gitteret som holdt viftene. Etter det begynte eg å merke at det var berre den eine vifta som gjekk rundt. Er det nokon som har noko eg kan gjere for å fikse det? Vil det vere vits i å kjøpe ein notebook cooler ala denne: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2162753

Eller må eg rett og slett åpne bærbaren min?

P.S: det funker fint å se film eller serier, men pcen er veldig treig når det gjelder å surfe å spille. Seier seg kanskje sjølv!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er vel en reklamasjon, en slik vifte skal da vare lengre enn 1 år. Men du må vel selv dekke kostnadene med å sende inn maskinen. Så spørs om det ikke er enklere, raskere og billigere å kjøpe en ny vifte på ebay eller lignende og sette den i selv.

Ja det hadde sikkert ikkje vert så dumt. Tror faktisk vifta slutte å gå før eg prøvde med støvsuger. Må bare finne ut hvilken vifte eg skal kjøpe!

Men det er ingen som vil anbefale den notebook cooler istadenfor, eller er det berre ein midlertidig løysing?

Lenke til kommentar

Nå kjøpte eg sånn Zalman Notebook cooler og det har funka greit, men det er som sagt ingen løysing. Nå viser det seg ut i frå eit program at den vifta eg ikkje trudde funka, går rundt likevel. Men det er definitivt vifter som ikkje funker skikkeleg sidan det blir varmt. Men det rare er at programmet viser at prosessoren brukes maksimalt når eg streamer eller spiller. Viftene går rundt, men det verker ikkje som maskina er spesielt varm. Så eg trur eg skal åpne maskina sjekke om det sitter for mye støv på eller liknende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...