Gå til innhold

Noen aktive, europeiske, pre-tbc guilds for tiden?

Anbefalte innlegg

Hei hå, sitter og funderer litt på om jeg skal fyre opp RAF med en vennegjeng og drive med litt pre-tbc gaming. Har dratt et par turer gjennom MC osv med et par 80 characters nå, og må si det virkelig vekker gamle minner! Det som hadde vært alright er jo forsåvidt en guild som har kapasitet til å gjøre ZG, om ikke MC med tiden. Noen som vet om en halv-norsk/svensk, eller bare noe som er europeisk og ikke har progressert aaaltfor langt? Om det finnes et snev av seriøsitet er jo selvfølgelig det å foretrekke ;).

For å gjøre noe annet helt klart er ikke guilder med 80 members, der alle har hver sin level fra 1-80, interessant, de finnes det nok av på hvilken som helst server.

Takk på forhånd ;>

Edit; endret litt på emnetittel, gjør seg dårlig med null søvn :).

Endret av MartiniusV
Videoannonse
Annonse

1: Spørs jo helt hvilken class du spiller med, ikke minst gear. Så nei.

2: Var jo langt fra det jeg var interessert i/spurte om?

Edit; hvis det helt seriøst var for uklart skrevet av meg, her er det med teskje:

Pre-tbc guild = Guild med lvl 60 characters, ingen over får raide. Alle accounter skal være classic accounts, dvs. de skal ikke være tbc-klare. Grønt/blått outland gear får ikke brukes. Begrensing av talents.

Get it?

Endret av MartiniusV

Mulig naxx er stengt, vet ikke, men mange av dem flyr rundt med naxx gear. Har bare sett en del level 60s løpe rundt med epics, men de bruker også outlands gear fra AH, sett noen som har det i hvert fall, og titan's grip warriors i det gamle gearet ser rimelig kult ut ^^

Så det virker ikke som de har mye restriksjoner, men det virker uansett morsomt i mine øyne.

Mulig de har en hjemmeside elns du kan spørre dem på. :)

Uten restriksjoner er nok litt for lett, hadde jo vært gøy med motstand i MC. Det var tider det, farme UBRS for alt mulig dritt, jailbreak (/shiv, meh) osv! :p

Tusen takk, tar en liten titt rundt jeg :) .

send meg en PM om du finner ett guild, gjerne engelsk:) da skal jeg serriøst vurdere å starte opp med vanilla wow, savner gode gammmle tider.

foresten hva betyr RAF?

siste spørsmål, hvordan er det å lvle opp 1-60 hvis man kun har første wow instalert? gjelder gammle tallents og xp per quest osv?

Endret av Andre88no

RAF = Recruit a friend. Sender en invitasjon til din venns mail, når dere da spiller sammen, vil dere få 3x XP av både quests og mobs. Kan selvfølgelig gi deg et eksempel. Questene man får til Zul'Farrak gir rundt 35.000xp hver, man trenger rundt 120-130k per level nå, så 3-4 quests er tilstrekkelig for en hel level :).

Du må nok installere de fleste patches osv, er ikke helt oppdatert akkurat der, men holder å installere wow classic ja, så lenge klienten din er up-to-date. Du får akkurat de samme talent-trærne som alle andre i wow.

Beklager for litt off-topic. Kom gjerne med forslag eller annet av interesse :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...