Gå til innhold

Offline-multiplayer - LittleBigPlanet

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Hei

I går fikk jeg endelig begynt å spille på LBP. Flott førsteintrykk fikk jeg iallefall, men jeg har et par spørsmål.

Dette er et spill jeg ser for meg at samboeren min og jeg kan spille sammen, men når hun joiner så blir hun bare "den beste vennen til Lucifer-". Må jeg lage en profil for henne i XMB slik at hun kan velge det når hun joiner?

Og et spørsmål til. Når vi spiller baner sammen, så blir det på en måte en konkurranse om å samle flest gjenstander. Er det mulig å gjøre det sånn at om vi spiller sammen og plukker opp noe så får begge 2 det i popit'n sin?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du må lage en ny bruker til henne på selve Playstationen, i XMB.

Når dere spiller en bane sammen er det om å gjøre å samle flest poengbobler. De boblene med gjenstander gir også poeng. Når det kommer i mål blir det utropt en vinner, som du kanskje har lagt merke til, vinneren er da den som har samlet flest poengbobler.

Hvis hun får tak i en gjenstand når dere spiller sammen, får du også den gjenstanden og omvendt. Så dere må samarbeide om å få tak i gjenstander, men konkurrere om å samle flest poengbobler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...