The Stig Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Bethesda letter forsiktig på sløret for den kommende utvidelsen til Fallout 3. Les mer Lenke til kommentar
agito Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Håper vi blir å se flere våpen og bedre AI til companions. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Litt dårlig med nyheter her... hopper til gamer.no , skuffende men sånn er det Endret 17. februar 2009 av Trickster Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Aj aj aj, og JEG håper at jeg endelig får tid til å spille gjennom dette spillet. Selv om det ser ut som Oblivion med skytevåpen og litt mer troverdige omgivelser, så er det bedre optimalisert og jeg slipper å rulle med øynene for lagging hvert 15. sekund på en 3.0ghz extreme cpu Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Altfor dårlig at de driter i PS3-versjonen. Forstår ikke hva som er greia med det egentlig. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Altfor dårlig at de driter i PS3-versjonen. Forstår ikke hva som er greia med det egentlig. Trolig fordi MS drar opp dollar. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor man må vente til 3. expansion før man kan gå over level 20. Jeg har veldig lyst til å kjøpe Operation Anchorage nå men det er lite vits å spille det når karakteren ikke får XP for det og vil sannsynligvis slite med å gå opp i level når 3. expansion endelig kommer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gode nyheter det her, men vær så snill, ikke oversett uttrykk i et engelsk spill til norsk. Er dere riktig uheldig skjønner ikke folk hva dere snakker om. Røvere? Mener dere Raiders eller Slavers? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Sikter til Raiders her ja Skal se om jeg ikke kan fikse på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg