Bar_B_Q Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hva er en sukkerbit? hvordan ser den ut? jeg vil gjerne ha bilde, info om størrelse og vil vite hvordan den funker. setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 dette kan bli morro, jeg henter popcorn og cola. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det er sånn som du dypper i kaffien og spiser etterpå! 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Google. Brukes til å koble sammen ledninger, f.eks. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dette er übersøppel deluxe edition! :x Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dette er übersøppel deluxe edition! :x Det er da et helt legitimt spørsmål. Enkelte av svarene, derimot. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dette er übersøppel deluxe edition! :x Det er da et helt legitimt spørsmål. Enkelte av svarene, derimot. Hva i allverden har dette med spill å gjøre? .. bare lurer jeg.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 en sukkerbit, består gjerne av disakkarid (rørsukker) men kan også bestå av andre sukkertyper f.eks. druesukker (c6h12o6) Konsistensen er en fast firkant litt mindre enn 1cm*1cm*0,7cm avhengig av hvordan type du har. I kafeer så tar man gjerne å har kanel i sukkerbitene og av og til andre stoffer og dermed så får vi brune sukkerbiter som kan kjøpes i butikken Bruksområder: Gi til hester, dyppe i kaffen, eller gi til minstemann så han holder kjeft (pass på sukkerkicket han får etterpå) Svarte dette godt nok på spm om den spiselige (veldig søte) sukkerbiten? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 jeg støtter LarsC sit svar Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvis du har en gammel moped, se på den... der finner du haugevis av sukkerbiter Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Støtter LarsC og Kebab GUD. Dere som tror dette er en tråd av typen barnslig fritidsproblems-oppkok; les videre. Det er ikke noe i veien med Bar_B_Qs spørsmål. En sukkerbit er en sak som holder tynne ting på plass. Kutt ut alle de dumme kommentarene om at en sukkerbit er en liten kloss av sukker. Eneste feilen her er at dette ikke har noe med spill å gjøre. :wink: Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Eneste feilen her er at dette ikke har noe med spill å gjøre. :wink: Akkurat ... Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 var nok noe hardware opplegg ja. Så denna tråden skulle vært i annet om data eller hardware or whatever! men som sagt, en sukkerbit er en sukkerbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå