dacapo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei!!!!! Jeg fikk en iphone 8 gig av min samboer lørdag 14.2.09 men jeg får ikke lagt musikken som ringe lyd, Får ikke sende mms, og motar jeg det så må jeg logge meg inn på en adresse,, hva må jeg gjøre for at dette skal opp og gå, jeg har heller ikke ØÆÅ forran på displayet. Jeg har en Nokia N85 som jeg kjøpte for en månde siden. men syntes ikke den var noe god og skrive meldinger med. men det er jo det samme, noen som kan hjelpe meg med iphonen, så den er oppe og går som den skal og litt til. Jeg er helt grønn på dette, så her trengs det hjelp. Jeg er fra Porsgrunn. ØÆÅ ligger jo inne om jeg holder a-o inne litt, men det ligger ikke inne sammen med di sandre bokstavene,, det var vist et program som kunne hjelpe til meg dette, men jeg har ikke peiling på slikt. Endret 17. februar 2009 av dacapo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 denne tråden stenges da trådstarter har laget fire tråder om samme tema. svarene i denne tråden er flyttet til denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg