k_flaathe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei. Har en Acer 5930, og hver gang jeg setter i den eksterne harddisken min, så kommer det opp "Denne enheten kan forbedre ytelsen". Hva betyr det? Har jeg ikke installert 2.0-driverne for laptopen? Eller er det bare en common bug? Slenger også med et bilde av enhetsbehandling. Endret 17. februar 2009 av k_flaathe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ser ut som du har en blanding av USB1 og USB2. Det er bare de portene som viser 'Enhanced' i Enhetsbehandling som er USB2. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Det er dette jeg ikke fatter helt. Alt jeg vet er at jeg har 3 USB-innganger, og ikke... 18? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er ikke så enkelt å se samenhengen mellom den listen og antall porter på en PC. For det første har du en standard Intel ICH9 SouthBridge (chipsett på hovedkortet). Denne har 6 USB1 porter og 2 USB2 porter. Så er det opp til den som lager selve hovedkortet å koble disse til fysiske kontakter, via Root Hubs. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 okay, så Acer har rett og slett ikke koplet til de portene som støtter USB2.0? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan tyde på det hvis du får samme resultat på alle 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå