Espen-kun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Joda, her i dag klarte jeg å endelig få til den 3D kuben og litt sånt, og så fant jeg en som var sånn at jeg kunne tegne på skjermen ( husker ikke hva den het men). Og for å starte dette måtte jeg trykke alt + 3, men for å få det bort igjen måtte jeg trykke super button + alt + 3. super button er da som jeg har forstått den windows knappen ( den medflagget på ). men nå har det seg sånn att dette ikke funker. Så nå får jeg ikke slått det av, og ikke trykt på noen ting, tilogmed når jeg slår maskinen av og på er det der fortsatt. Så nå håpet jeg på at noen kunne giddet å gått inn å dobbeltsjekket at alt + super button + 3 er den riktige, da dette var den som sto fra før av. Kan noen hjelpe? ; o Lenke til kommentar
Smif Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Stemmer: På: alt + super + museknapp1 Av: alt + super + museknapp3 (husk at tre er den i midten, rullehjulet, eller kanskje knapp 1 og 2 sammen) Alt + super + k tømmer skjermen. Du kan også skifte vindusbehandler med "metacity --replace" Åpne "run" men alt + F2 og skriv "metacity --replace &" (uten fnutter) evt. ctrl + alt + F1, logg inn og så "metacity --replace &" deretter ctrl + alt + F7 hjalp det? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det funka ivertfall ikke med museknapp 1 og 2 sammen, og rulle-knappen er jeg ikke sikker på enda for har ikke mus tilgjengelig med dennne knappen. skal prøve det andre du sa snart edit: den metcity --replace & funka ! Tusen takk skal du ha ! Endret 17. februar 2009 av Espen-kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå