Gå til innhold

Hva spiller dere nå for tiden?

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kong Rudi, tror du roter litt angående Motorstorm 2 demoen.

Joda, det er riktig det at Sony ga ut en demo som var en gammel build like før spillet ble lansert, men forrige uke ga Sony nemlig ut en ny demo av Motorstorm 2 fra en annen bane (Razorback), som visstnok skal være favoritten blant de hardbarka M2 veteranene.

Grunnen til at så få har fått med seg dette er at i stedet for å legge den ut under siste nyheter, har de bare erstattet den gamle demoen. Prøver du å laste ned denne igjen vil du få en helt ny demo.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Kong Rudi, tror du roter litt angående Motorstorm 2 demoen.

Joda, det er riktig det at Sony ga ut en demo som var en gammel build like før spillet ble lansert, men forrige uke ga Sony nemlig ut en ny demo av Motorstorm 2 fra en annen bane (Razorback), som visstnok skal være favoritten blant de hardbarka M2 veteranene.

Grunnen til at så få har fått med seg dette er at i stedet for å legge den ut under siste nyheter, har de bare erstattet den gamle demoen. Prøver du å laste ned denne igjen vil du få en helt ny demo.

Yepp, det er altså en helt ny demo som heter versjon 2.0, og skal være representativt for spillet.

Kort oppsummert, grafikken er VIKTIG i slike spill. Og Motorstorm 2 har flate teksturer overalt, som bare jukser seg til å se bedre ut med litt moderne lys. Når bilene ødelegges er det ikke lenger imponerende, og fysikken i denne effekten er ganske feil og stiv. I tillegg er ikke bilen noe særlig detaljert.

Så det viktige da, spillbarheten. Den er jo dønn lik som eneren, og lite er forandret. Det samme gjelder banene, som jeg opplever som akkurat de samme banene fra enern, bare med gress på. De bruker de samme geometriske triksene, med skjulte svinger, store hoppe som leder inn i en vegg hvis du ikke passer opp osv. Og det er ganske forutsigbart etter at man har spilt eneren.

Jeg sier ikke at det er dårlig, og hadde jeg ikke hatt det første spillet så ville jeg løpt og kjøpt toeren med en gang. Men jeg har eneren, og da blir det altfor repeterende og kjøpe enda ett. Kanskje jeg kjøper et Motorstorm 3, eller 4. Når de virkelig har oppdatert grafikken sin, på høyde med Uncharted 2 og Killzone 2.

Lenke til kommentar

Kjøpte Fallout 3 sist uke, og greier bare ikke å legge fra meg kontrolleren :)

Må si at det ikke er veldig ofte man finner spill som man sitter lenge med, og hvor man føler at det er skikkelig velbrukte penger.. Iallefall ikke av de over 20 spillene jeg har..

Lenke til kommentar

Speler fremdeles Tiger Woods 08.

Fantastisk underholdning!

Flotte banar, herlig sving og styringssystem.

Realistisk ballfølelse.

Topp golf spel!

Holder og litt på med MGS4 som eg lånte i forrige veke.

Men då eg som oftast speler på seine kvelder, og lange cutscenes så går det seint. Heh. Uansett eit flott spel, sjølv om eg trur eg holder ein knapp på 2ern. Nydelig grafikk og gode kontrollar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heavenly Sword er ett gøyt spill, har fullført det tre ganger.. :p

Er det General Flying Fox du sitter fast på?

Den kampen var vanskligst for meg, mått jukse litt, å bruke en guide fra internett som lærte meg slåss-taktikken mot han. :-/

Lenke til kommentar

Spiller litt Fallout 3 (ikke så imponert så langt) og Mass Effect på PC. Kjøpte nylig Street Fighter 4 og Killzone 2 på PS3. KZ2 virker overhypet, men det er et greit spill. SF4 er tøft, men kjempevanskelig for en SF-amatør som meg. Ellers spiller jeg Counterstrike: Source (PC) innimellom.

Imorgen skal jeg hente Empire: Total War (PC) Collector's Edition som jeg har forhåndsbestilt. Dette spillet tror jeg er ganske bra.

Lenke til kommentar
Spiller Uncharted og Warhawk trial. Venter på fullversjonen av Warhawk som jeg bestilte fra vgp på lørdag. Står fortsatt "processing" :(

Du skulle heller ha kjøpt det på eurostore eller us store..

Ville ha headsettet. Fått spillet nå btw og det er veldig bra. Skal snart kjøpe expansions også. :w00t:

Lenke til kommentar

På burnout har eg fått A-license og har vel unnagjort litt over 60% av spelet, men merkar at det begynner å gå trått. Mangler kun 2 grinder å kræsje ned, men det er som å leite etter nåla i høystakken.

Du kan jo gå inn på start og gå inn på discoveries og se hvilket distrikt grindene er i, det er ikkje vanskelig. :)

Lenke til kommentar

Den kampen var vanskligst for meg, mått jukse litt, å bruke en guide fra internett som lærte meg slåss-taktikken mot han. :-/

nei,har tatt han,er ikke flying fox han som er før ho tsunami dama da?

men jeg sitter fast der jeg må redde faren til nariko, der ho søstra skyter piler mot fiendene på en åpen slette. det skal ingenting for å ikke klare det. heavenly sword er et fett spill det. ikke den beste grafikken men,kampsystemet er helt rått.

Lenke til kommentar

GTA 4 for tiden. Utrolig dybde i spillet. Jeg liker helst multiplayer biten, og den er jo egentlig elendig. Men alle detaljene i spillet gjør det gøy likevel.

Håper det nye Red Dead R vil være litt mer gjennomtenkt enn GTA på multiplayer, da har de en vinner! Tenk deg GTA / Cowboy spill der du sammen med noen kompiser, jakter etter noen bankrøvere! Kan bli utrolig bra!

Lenke til kommentar

men jeg sitter fast der jeg må redde faren til nariko, der ho søstra skyter piler mot fiendene på en åpen slette. det skal ingenting for å ikke klare det. heavenly sword er et fett spill det. ikke den beste grafikken men,kampsystemet er helt rått.

Jo, det er han, men det var ikke der mitt problem var.

Den skytingen på den lange sletten er ganske gøy; husk på at aftertouch, der kan du sakke ned tiden og styre pilene i slow-motion.

Dette gjør du med å rulle kontrollen i retningen du vil at pilene skal gå samtidig som du holder inne skyte-knappen.

(Det blir endel enklere med å forandre pil-bevegelsene fra six-axis til høyre tommel-stikk, men det er ikke like moro, synes jeg - ihvertfall ikke dersom noen står å ser på at du svinger på kontrollen i alle mulige retninger :D ).

Lenke til kommentar

Nå for tiden spiller jeg Fifa 2009. Er utrolig moro å spille sammen med noen i andre enden av sofaen og eie de skikkelig! :D

Edit: Glemte å skrive hva spillet er.. Det er altså et fotballspill, der du kan spille hurtigkamper mot eller med venner, online eller du kan lage en karriere der du f.eks lager en kopi av deg selv (altså navnet, utseende osv) og spiller i en klubb du liker. Derfra til å bli proff er en lang vei, og jeg har enda ikke utforsket så mye i spillet.

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Jo, det er han, men det var ikke der mitt problem var.

Den skytingen på den lange sletten er ganske gøy; husk på at aftertouch, der kan du sakke ned tiden og styre pilene i slow-motion.

Dette gjør du med å rulle kontrollen i retningen du vil at pilene skal gå samtidig som du holder inne skyte-knappen.

(Det blir endel enklere med å forandre pil-bevegelsene fra six-axis til høyre tommel-stikk, men det er ikke like moro, synes jeg - ihvertfall ikke dersom noen står å ser på at du svinger på kontrollen i alle mulige retninger :D ).

aahh.ok.fikk ikke til det aftershock.bare holdt inn firkant jeg og så at pillen gikk til helvete,trudde den ikke gikk ann å styre jeg.men da blir det utrolig lett å drepe de som kommer,siden han faren er så syk treg.

hva var ditt problem da?.jeg tok han og de soldatene på første forsøk,det var enkli morsomt med litt utfordring:D.-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...