Gå til innhold

SAMSUNG Home Cinema-sett 5.1 DVD/DivX HDMI/USB HT-TZ212

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg et hjemmekinoanlegg og har sinnsykt dårlig råd, så det jeg lurte på var om dette kunne blitt et bra kjøp?

Samsung HT-Z310 er et elegant og ytesterkt Home Cinema-sett som trekker deg inn i hjertet av høydefinisjonen!

Home Cinema-settet HT-Z310 har en intens 5.1-lyd med en styrke på 800W! Med innebygd HDMI-tilslutning og Anynet+ teknologi vil HT-Z310-settet kunne lese mange video -og audioformater, fra DivX til MP3 !

http://www.pixmania.com/no/no/1573676/art/...tt-5-1-dvd.html

Kan ikke gå over 2500.. Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen?

Sjekk ut Z-5500 isteden (dinpris.no, 1750,-)

Mindre "pianolakk", mye mer "bang for your bucks". Tro meg, jeg vet.

Ser ikke Z-5500 for 1750...

800Watt er ikke det mye? blir vel litt lyd ut av det.. Har ikke peiling på slikt.

Lenke til kommentar
ingen?

Sjekk ut Z-5500 isteden (dinpris.no, 1750,-)

Mindre "pianolakk", mye mer "bang for your bucks". Tro meg, jeg vet.

Ser ikke Z-5500 for 1750...

800Watt er ikke det mye? blir vel litt lyd ut av det.. Har ikke peiling på slikt.

De har satt opp prisen de siste dagene, den var 1750,- på Netshop et par uker. Fortsatt et godt kjøp til under 2500,-

800W fra Samsung anlegget kan du bare glemme. Det er juksewatt, og mer penger er brukt på design enn lyd dessverre.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, så brukes det mange kreative måter på og skape et høyt antall watt, som igjen gir et intrykk av at høytalerne leverer varene godt. Jeg vil anbefale deg Logitech z-5500 til den prisen. Ikke la deg skremme av de små sattelittene og av at det ofte går under kategorien pc-høytalere. Settet leverer suveren kinolyd med tanke på prisen. Det er anbefalt i absolutt alle de andre trådene der hjemmekinoanlegg til rundt 2-4k ønskes, så ta en kikk i en av de andre lignende trådene for mer informasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...