chrissn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Canon EOS 40D EF 24-70mm f/2,8 ISO - 100 1/60 sek f/4,5 Et bilde av verdens søteste gutt. i tillegg til lyset som allerede var i rommet brukte jeg en sigma 530 Super over til venstre. EDIT : Endret tittel Endret 17. februar 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette var jo bare nydelig,en liten hjerteknuser med et herlig smil. Godt belyst som du beskriver,den lille skyggen bak gjør ikke meg noe,vi er jo ikke gjennomsiktige heller,. lykke til med gutten,blir vel noen flere bilder håper jeg. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk skal ikke se bort ifra det du Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kan ikke studio/portrettfotografi, men kan bare si at jeg likte dette bildet veldig godt. Kul liten fyr som du har fått et fint bilde av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå