qwerty2 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 e d nogen som har hørt noge om det nye linux/windows OS'et Lindows? -ka ti komme d? -e alle windows og linux programmer kompatible med d? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe det. Det er ikke annet enn en vanlig distro med en litt bedre WINE (Wine Is Not an Emulator) pluss ett litt modifisert brukergrensesnitt. Anbefaler heller å laste ned Red Hat eller Mandrake. Lenke til kommentar
ufojim Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du finner det her: http://www.linuxbutikken.no/product_info.p...products_id=461 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det er ikke akkurat nytt da, versjon 3 er vel den nyeste. Ikke alle Windows programmer kan brukes, men de fleste kan det. Bl.a. MS Office skal være støttet tror jeg. Vet ikke hvordan det er med spill. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Prøv å dropp SMS-språket. Ville heller ikke anbefalt Lindows, RedHat og Mandrake er like gode, og mye bedre egentlig etter min mening. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Var det bare jeg som fikk vondt i øynene av spørsmålet? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Var det bare jeg som fikk vondt i *ynene av sp*rsm*let? Jeg fikk vondt i hodet jeg... BTW, Maks størrelse på avatar er 50x50. Din er 70x70.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå