IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tenkte å starte opp min egen Fifa klubb ettersom eg ikke gidder å spille en mot en online for alltid heller..Og let's face it,Fifa er kjekkest sammen med andre. Men må lodde stemningen her inne for å høre om folk er keen på det. SÅ bare skriv deg ned her med din erfaring med Fifa, hvilken posisjon du trives best i og når du er ledig for spilling, vi trenger aktive spillere, men er ikke dermed sagt at du skal sitte pal 24/7 med Fifa. Så da får folk bare skrive seg opp (eller ned) så ser vi hva det blir til Edit:Denne tråden er IKKE den endelige tråden for laget, vi lager en ny tråd når/viss vi får nok spillere Endret 17. februar 2009 av LunaticFanatic Emnetittel Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) I'll Join! EDIT: Har du venner/bekjente som spiller spillet på PS3, spørr dem også så kan vi bli flere i starten.. Har du mikk btw? Endret 17. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Vi får se om det kommer til flere her først Skriver du litt om hva du liker å spille og litt om din erfaring? Og sleng med din PSN og din MSN Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ok, Jeg vil spille spiss (funker også som forsvar!) Jeg er ganske god i FIFA med lang erfaring fra de andre spillene. Også må jeg si at du er united fan men hvis det er det laget vi skal spille med så, no way! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Uansett hvilket lag vi velger så blir nok ikke alle fornøyd uansett, så om det blir United eller Bodø-Glimt for den del gjenstår å se. Men OM det blir United så regner eg med at folk kan være så voksne å "klare" å spille med feks United. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja vel. Forresten, PSN: Triumphy MSN: [email protected] er i Frankrike fram til Søndag så får ikke spillt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Flott. Da adder eg deg og inviter deg. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er ledig de fleste dagene fra kl 15:00. Pleier å spille flanke og beck. Har ikke spilt så mye 09, men fra fifa 04 til fifa 08 så har jeg ganske god erfaring. PSN: HAUKAASEN_94 MSN: [email protected] er borte fra nå til søndag til neste søndag.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Lagt til begge på msn og skal adde dere og invite dere til klubben så fort ting går iorden. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann! Jeg er muligens interessert i å være med på å starte en ny klubb. Jeg har god erfaring i fifa etter mange år med spilling, men er ikke spesielt erfaren i BAP- modusen ennå. Kjenner jeg meg selv kommer dette etterhvert... Jeg er ledig store deler av uken da jeg har ganske så fri treningsplan. Er helst med senere enn 6 om ettermiddagen i ukedagene. Jeg håndterer best de offensive plassene på banen, helst ving eller offensiv midtbane. Håper du får istand et lag PSN: sprolauk MSN: Kan sende PM om jeg blir med;) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Flott med så mange inntreserte! Jeg tror nok LunaticFanatic poster alle tider o.s.v. i Lag tåden som kommer til å bli opprettet. Kansje vi burde finne et navn, som alle kan være med på å bestemme? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Herlig. Da er vi verfall 4, plass til enda flere. Bare å melde seg på Lagnavn, posisjoner osv kommer vi tilbake til når vi lager den endelige tråden. @Rebbern, skal adde deg på PSN og msn kan du bare sende på PM til meg Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Medlemsliste! - LunaticFanatic | PSN: LunaticFanatic | MSN: [email protected] - BaltusBrun | PSN: Triumphy | MSN: [email protected] - REBBERN | PSN: sprolauk | m-reb(og resten av brukernavnet hans)@live.no - Manu333 | PSN: HAUKAASEN_94 | MSN: [email protected] - Icef | PSN: Icef | MSN: [email protected] - QneX | PSN: QneX | MSN: Adressen er sensurert - Perry| PSN: perry1438 | MSN: [email protected] Venter på flere medlemmer! Endret 18. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Da er vi 6 Kommer mer info om hvem som er med når vi er "full tropp" Edit: VI er 8 Endret 18. februar 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg blir gjerne med. Ser at laget begynner og bli fullt, så jeg får vel bare ta til takke med en av possisjonene som er ledige. Mestrer de fleste possisjoner rimleig greit, selv om de offensive kvalitetene er bedre enn de defensive. PSN: steen_jadd MSN: [email protected] Er som regel tilgjengelig for spilling ettermiddager etter kl. 17:00 Endret 18. februar 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Kan stenges Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg