SlettetBruker5125 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg lurer på om det går an å stjele et komplett script, med alle filer, fra en webserver. Det vil sikkert innebære at siden ikke er CHMODDET, men er det mulig? PS: Jeg er ikke ute etter "Åh! Nabb!"-kommentarer, det er et enkelt spørsmål, finnes det et enkelt svar? Lenke til kommentar
OIS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg lurer på om det går an å stjele et komplett script, med alle filer, fra en webserver. Det vil sikkert innebære at siden ikke er CHMODDET, men er det mulig? PS: Jeg er ikke ute etter "Åh! Nabb!"-kommentarer, det er et enkelt spørsmål, finnes det et enkelt svar? Det er mulig, hvis du hacker serveren. Mye usikker kode der ute. Kan sikkert få den til å kjøre en kodesnutt som mailer dem til deg. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er nok ikke mulig uten at du får lasta opp et script på servern, eller får innlogging. PS: Skjønte ikke den "Åh! Nabb!" Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 PS:Skjønte ikke den "Åh! Nabb!" Trodde det var et dumt spørsmål. Så jeg trodde jeg fikk mange "Åh! Nabb!" kommentarer. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eneste måten noen kan få lastet ned et script fra serveren din, er om de finner et sikkerhetshull som lar dem gjøre dette Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takk for alle svar Men det finnes da ikke en lettere måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå