Douglas Quaid Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eg kjøpte ein elendeg smørbrødgrill på Biltema for om lag 4 månader sidan, og skjevene er allereie byrja å svi seg fast. Eg har bestemt meg for investere i ein ny, skikkeleg ein. Den eg kjøpte på Biltema hadde ei ekstremt upraktisk form som var laga for små kvadratiske skjever (sjå bilete). Eg brukar avlang kneip, so den nye eg skal ha må sjølvsagt ha ei form som passar desse. Den skal IKKJE ha ei slik form: Prisklasse er ikkje so nøye i fyrste omgang, so berre kom med forslag! Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøpte denne på Lidl for ca. 250 kr: Den har plass til 3 store toast om gangen, kanskje fler hvis det er små skiver. Høyden på toasten har ikke noe å si. Lidl finnes ikke i norge lenger. Men kanskje du finner den på nett et eller annet sted: http://www.priceminister.com/offer/buy/640...ll-Cuisson.html Den heter (Kompernass) Bifinett KH 1141 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Forma såg jo praktisk ut den. Søkte litt på Google, men det ser ikkje ut til at den er til sals i norske butikkar. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er vel samme f hvilken du kjøper.. De koster så lite uansett? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er vel samme f hvilken du kjøper.. De koster så lite uansett? Eg skal ha ein med skikkeleg form og sleppe at skjevene svir seg fast, so det er ikkje "samme f". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har gått igjennom et utalls toastere og alle har fungert utmerket i 1-2år før jeg har måttet kaste de og kjøpe en ny en. Tror til og med noen av de ble kjøpt på Rimi... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=2309 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Er du flink til å rengjøre toastjernet ditt? Hva med denne? Kan grille/toaste mye med den. Store brødskiver? No problemo. Eller kanskje denne vil gjøre jobben? Endret 17. februar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Eg har tørka av det med ei fuktig tvoge etter kvar gong eg har brukt det, slik det sto i bruksanvisninga. Eg bestillte nettopp eit frå Philips som ser ganske bra ut, og som eg i tillegg kan steike anna mat på. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjøpte denne på Lidl for ca. 250 kr: Den har plass til 3 store toast om gangen, kanskje fler hvis det er små skiver. Høyden på toasten har ikke noe å si. Lidl finnes ikke i norge lenger. Men kanskje du finner den på nett et eller annet sted: http://www.priceminister.com/offer/buy/640...ll-Cuisson.html Den heter (Kompernass) Bifinett KH 1141 Sånn selger dem faktisk på Biltema nå,kostet bare 99.- Jeg kjøpte ikke,men bare la merke til det istad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå