Gå til innhold

Nok et evalueringsprosjekt :)

Anbefalte innlegg

Har en hjemmeside på http://eirik.base.nu, og vil gjerne ha konstruktiv kritikk av denne. Ikke mitt design, har laget endel tidligere, og ble litt lei :) Har fått inspirasjon fra www.mil.no.

Det jeg lurer mest på er:

- Bildene til venstre og det øverse, vises de kjapt nok, eller bør jeg bruke et annet filformat. (De som er der nå er .jgp)

- Eventuelle linkproblemer i menyen

- Fargevalg, noen andre farger som også kunne gått bra?

- Kikk gjerne innom http://home.online.no~coldw/design.htm, andre design jeg har laget.

/Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som jeg likte minst var

I.E 4+ | 1024 x 768

og grunnen til at jeg ikke likte det er at det skal veldig lite til for å gjøre denne siden kompatibel med stort sett alt som er av browsere.

les om xhtml1.1 og css2 på www.w3schools.org så finner du nok fort ut hvordan du kan få den mye mer kompatibel. Ellers så ser siden veldig fin ut den, en ting hvis designet er tatt fra mil.no, det bildet på ene siden, ser veldig ut som noe militært, hvis det er også er tatt fra mil.no er det ikke så veldig smart å ha det på siden din,med mindre du ahr funnet det et sted hvor det var fritt tilgjengelig.

Lenke til kommentar
hvis det er også er tatt fra mil.no er det ikke så veldig smart å ha det på siden din,med mindre du ahr funnet det et sted hvor det var fritt tilgjengelig.

Det har jeg, så det skal gå i orden :)

og grunnen til at jeg ikke likte det er at det skal veldig lite til for å gjøre denne siden kompatibel med stort sett alt som er av browsere.  

Vet, vet.. har litt for mange frames.. :) Har brukt frontpage 98, så det mått nesten bli sånn.. :)

les om xhtml1.1 og css2 på www.w3schools.org så finner du nok fort ut hvordan du kan få den mye mer kompatibel

Skal prøve å sette meg inn i det.. ikke noe guru som sitter her :)

Takk!

Lenke til kommentar

Et par tips...

1) Gjøre menyen litt mer spennende?

2) Jeg syns at siden din så ut som nesten 99% av alle blogs'ene på internett, hva med å gjøre den litt mer spennende?

3) Jeg likte fargekombinasjonen veldig godt.

4) Dette _bør_ bort: " * Vote <--- Trykk, trykk ;-) "

5) Når man åpner en side y hovedframen så er scrollbaren tett i tett med teksten på den framen helt til høyre, jeg syns det ble litt for trangt der.

:) Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...