Anders . Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hei . Jeg har lenge lurt på hvilken jakke dette er, jeg så den på en film og har sinnsykt lyst på den . Er det noen som vet det ? Vet at det ikke er så lett å se ut ifra et så dårlig bilde, sorry . Uten_navn.bmp Endret 17. februar 2009 av Anders . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lillebroren til en kompis har en prikk lik. Men aner ikke hvilket merke det er. Kan spørre når jeg treffer ham; hvis du ikke har funnet ut av det innen den tid Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takker stoort hvis du finner det ut Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilken film var det btw? Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Ehm, det er en production som har laget den. Hafjell Lille Julaften, Happypro -> http://vimeo.com/2617411 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Okay. Send en mail til dem og hør hvilken jakke det er. De vet det garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå