thai-mat Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tidligere har jeg sett uttalelser fra repersentanter fra IR som tyder på at de er for dødsstraff for homofile. I dag tar de avstand fra jødefiendtlige uttalelser fra europeiske fatwarådet. Har de blitt mer moderate? Endret 17. februar 2009 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
Erman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De gir vel etter for press som alle andre kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Har du hørt om muslimen som ga etter for press? Lol. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du hørt om muslimen som ga etter for press? Lol. MOrsom du, men neste gang er det jo lov å ikke bryte retningslinjene Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Å, var dette rasisme? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Å, var dette rasisme? Tolket det som det jeg ja Ikke nødvendigvis som rasisme, men som "mobbing" av andre folkeslag. Endret 17. februar 2009 av iNeo Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tidligere har jeg sett uttalelser fra repersentanter fra IR som tyder på at de er for dødsstraff for homofile. I dag tar de avstand fra jødefiendtlige uttalelser fra europeiske fatwarådet. Har de blitt mer moderate? Jeg tror - sikkert i motsetning til en del - at dette er en naturlig utvikling etter hvert som andre og tredje generasjons muslimske innvandrere vokser opp og blir aktive i meninghetene, og de reaksjonære imamene man importerte i starten faller fra. Islamsk Råd vil gjenspeile holdningene i medlemsmassen. (Dog med noe treghet.) Geir Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Er du totalliberalist? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ikke nødvendigvis som rasisme, men som "mobbing" av andre folkeslag. Hvilket folkeslag da? Muslimene? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ikke nødvendigvis som rasisme, men som "mobbing" av andre folkeslag. Hvilket folkeslag da? Muslimene? Nei kråkefolkene.... Ja selvfølgelig Muslimene, er det ikke de vi diskuterer om? Men bare glem det du, så kan vi stoppe å drite oss ut Endret 18. februar 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå