Gå til innhold

BK: Rawr (kjæreste bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inser såklart at dette ikke er like spennende som bilder av vegger. But still. Ingen kommentarer?

Egentlig litt merkelig, for det pleier jo å være motsatt. At det er veggene som blir ignorert.

Det er jo ingenting å utsette på det tekniske i bildet, men jeg er ikke helt sikker på om det at hun stikker neglene i ryggen på fyren passer helt med blikket hennes.

Tom

Lenke til kommentar

Er litt dødt her for tiden ja. Ikke alle er like flinke til å ta seg tid til bildekritikk.

Det gjelder vel både meg, deg, og de fleste andre.

Angående bildet. Distraherer litt at høyrearmen hennes viser at hun har alle klærne på. Ville gjerne sett en naken arm.

Liker lyssettingen, og strukturen i fargevalget. Øynene hennes, sammen med neglene i ryggen passer godt. Veldig bra.

Lenke til kommentar

@ok67, sikkert du som begynner å bli gammel, ja =D

@tom, hva er det du føler ikke passer med blikket? ikke passionate nok? ikke strengt nok? =)

@ruby, takk for kommentar. er definitivt enig med deg. idielt sett skulle jeg ha hatt henne helt uten klær og vist en naken kroppskontùr nedover hele siden, men hun er jo bare 15 - 16 - 17ish år :p men som ett second best alternativ burde jeg såklart ha tatt på henne noe kort armet istede.

Lenke til kommentar

Jeg er med Tom her.

Neglene i ryggen gir heite signaler om lyst og begjær, mens blikket signalisere ingen ting. Det vil si det signaliserer manglende interesse, iom hun er mer opptatt av å se på fotografen enn på objektet for sitt begjær.

Eller kanskje hun bare er sint på ham, at det er grunnen til at hun nestenklorer? ;)

Den samme kommentaren gjelder forsåvidt allikevel. Det blir sånn nesten.

Lenke til kommentar
Fyren så litt uinspirert ut, det hadde kanskje vært bedre om han bøyde seg ned mot nakken hennes?

Tror jeg stiller meg bak det. Vanskelig å virke engasjert med ryggen til, men det kan nok gjøres bedre. Enten ved å bøye hodet, eller holde rundt hoftene hennes. Skulle han virke uinteressert, syns jeg ikke det kommer godt nok frem heller desverre.

Ser likevel ikke for meg bruken av bildet, men det får jo bli opp til dem :)

Sånn teknisk ut ifra bildet som det er, ville jeg dodget øynene hennes så de kom bedre frem.

Det positive er ihvertfall "annerledeshet" og lyssettingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...