Gjest g17 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Velger å holde meg anonym pga at hun holder til på forumet. Så har det seg sånn at jeg møtte en jente for 1 mnd siden. Og så har det seg sånn at jeg skulle spørre henne på valentinesdagen om hun ville bli min. Men så ble det det ikke sånn. Så sa jeg til henne idag at jeg egentlig hadde tenkt til å spørre henne. Så svarte hun at hun sannsynelig ikke ville sagt ja, pga at hun hater klisjê'er. Hun likte at ting foregikk spontant. Og da kommer spørsmålet, for jeg vet at hun liker meg. Har noen en ide om å hvordan gå frem på den beste måten, men samtidig være ordentlig spontan. Altså, anledning etc. For jeg vet at spontant, betyr at det skal komme brått, eller på en måte overraskende. Jeg vil gjærne høre om tips etc, for jeg er skikkelig newbie når det gjelder dette. Takk for svar. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sånn e gjorde med ho forrige hvertfall: Stod med ho og noen andre og snakka, skulle på bussen eller no. Før vi gikk på, spurte e bare rett ut noe a'la "du vil ikke prøve meg og deg i et forhold ?" Vet ikke hvordan du tenker, men det funka fint for min del Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Å "spørre" noen blir veeldig barneskole. Hun vil ha det spontant, et kyss er spontant. Go for it. Et kjæresteforhold skal startes på denne måten Endret 16. februar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Neineineinei, gutter..Seriøst, dere er over den alderen der vi spør.. Handling er bedre enn 1000 ord.. Kyss hun når du har sjansen.. Men best viss dere er bare dere to der Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) ... Endret 16. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Okay_* Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Å "spørre" noen blir veeldig barneskole. Hun vil ha det spontant, et kyss er spontant. Go for it. Et kjæresteforhold skal startes på denne måten Så du mener man er sammen når man kysser hun første gang edru? ;\ Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Å "spørre" noen blir veeldig barneskole. Hun vil ha det spontant, et kyss er spontant. Go for it. Et kjæresteforhold skal startes på denne måten Så du mener man er sammen når man kysser hun første gang edru? ;\ Ikke i nærheten engang, men det er et sted å starte. Er heller ikke slik at man blir gravid av å kysse Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Å "spørre" noen blir veeldig barneskole. Hun vil ha det spontant, et kyss er spontant. Go for it. Et kjæresteforhold skal startes på denne måten Så du mener man er sammen når man kysser hun første gang edru? ;\ Nei, det er ikke det jeg mener. Det jeg prøvde å si er at det blir helt feil og direkte barnslig å spørre henne om hun vil bli sammen med deg. Slikt skjer bare, og et kyss er gjerne en fin begynnelse på en lengre prosess Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jepp, som nevnt av de andre her: Ikke spørr henne. Ikke be hun om å bli kjæresten din, gjør henne til kjæresten din! Du vil merke det når dere er kjærester... Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jess..Masse visdomsord her.. GO FOR IT! Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vel, vet ikke hvor gammel TS er, men må si meg enig med Higuain at det blir litt barneskole opplegg hvor man spurte først jenta om å bli med bak skuret, for å så spørre om å være kjærester. Kyss henne! Hvis du vet at hun liker deg så har du jo ingenting å tape på det ? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 TS er 17, så han burde vært langt forbi det stadiet Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 TS er 17, så han burde vært langt forbi det stadiet Åh, så det nå. Ja, da burde TS være langt vekk fra det nå. Gi henne et lidenskapelig kyss heller. Lenke til kommentar
Gjest g17-TS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, det artige er at vi har kysset drøssvis av ganger, og faktisk lengre enn det. Kanskje jeg egentlig bare må tolke det slik at vi er sammen. Faen for en rar situasjon. Selv om vi ikke er "offisielt" sammen. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, det artige er at vi har kysset drøssvis av ganger, og faktisk lengre enn det. Kanskje jeg egentlig bare må tolke det slik at vi er sammen. Faen for en rar situasjon. Selv om vi ikke er "offisielt" sammen. Du får prøve å holde intensiteten oppe da, hvis hun ikke viser noen tegn til å nøle eller trekker seg tilbake. Men ikke ta det for gitt at dere er sammen Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, det artige er at vi har kysset drøssvis av ganger, og faktisk lengre enn det. Kanskje jeg egentlig bare må tolke det slik at vi er sammen. Faen for en rar situasjon. Selv om vi ikke er "offisielt" sammen. Hehe, da blir saken en helt annen. Du prøver altså ikke å fiske tak i ei jente, men vil ha en bekreftelse på at dere er sammen? Da syns jeg egentlig at svaret hennes var litt rart, hun vet vel selv hva hun føler, og det er da ikke snakk om noe frieri... Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Til tross for at de fleste i denne diskusjonen tydeligvis foretrekker å bruke munnen til andre ting enn å snakke med vil jeg foreslå at du snakker med jenten om det. Hvis det er sånn at dere strengt tatt nesten oppfører dere som kjærester, i alle fall når dere er på tomannshånd, så ser jeg ikke noe galt i å spørre vedkommende om å gjøre det offisielt, i stedet for å vente på "at det blir sånn". Mvh Håkon Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Som jeg sier det; det er ikke offisielt før det er på facebook. Ergo, sett statusen som at du er i lag med henne, aksepterer hun så er hun det, hvis hun avslår så finner du deg ei ny ei! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Til tross for at de fleste i denne diskusjonen tydeligvis foretrekker å bruke munnen til andre ting enn å snakke med vil jeg foreslå at du snakker med jenten om det. "De andre" i denne tråden hadde ikke fått med seg veldig viktig informasjon som gjorde saken ganske annerledes. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Til tross for at de fleste i denne diskusjonen tydeligvis foretrekker å bruke munnen til andre ting enn å snakke med vil jeg foreslå at du snakker med jenten om det. "De andre" i denne tråden hadde ikke fått med seg veldig viktig informasjon som gjorde saken ganske annerledes. Var vel strengt tatt ikke så vanskelig å forstå at en gutt på 17 år som har snakket om et forhold med en jente allerede har kysset henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå