McBitch Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hoi, da er du mer hardcore enn meg. Sprit og cola? Eller, har vel kanskje ikke prøvd det. Annet enn whiskey og cola, det er digg. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vel , Jeg er 13 , har drukket øl noen par ganger. Det smaker ikke noe godt , og jeg tror ikke at jeg kommer til å forandre mening når jeg blir eldre. Det smaker honning og masse annet dritt , tilogmed faren min synest det smaker dritt. Men det er jo ikke smaken som gjelder , men virkningene Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Drikk hva faen du vil. De som står imot gruppepress er sterkere enn de som faller for det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Som teen drakk jeg øl som den helten jeg er. Så fikk jeg heelt avsmak. Nå kan jeg drikke det, til nød. Rare greier Kan ikke si at jeg bryr meg om hva de rundt meg drikker Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt. Takler ikke smaken. Så, være flau for du ikke drikker øl? Kan like godt være flau for du liker å bruke T-skjorte. Henger meg på denne. Takler heller ikke smaken av alkohol. Dersom jeg "må" drikke, er det viktig at det er så lite alkohol (og alkoholsmak) som mulig. Ihjelblanda vodka (1/15 vodka og resten sprite og masse battery. Battery dreper alkoholsmaken . Jeg "må" drikke dersom det er fest, for det er faktisk pinlig å ikke drikke noe som helst på fest. Men ha med deg vodka, bland det godt ut så du ikke kjenner smaken, og nipp forsiktig til drinken din i løpet av kvelden:) Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Eller drikk fex Jeger + Batteri. Der kjenner du ikke alkoholsmaken i det heletatt nesten selv om du blander den ganske sterk og man blir ganske fort full av det Lenke til kommentar
Squire Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis det er respekt du er på jakt etter vil jeg anbefale deg å lære deg å holde deg unna kvinnebrygg som rusbrus og Cider. Egentlig synes jeg du bare bør gi f og ikke bry deg om de andre. Men hvis du absolutt vil bli beruset vet du jo at det alltid finnes sterkere stoffer, selv om du sannsynligvis vil bli sett ned på av de andre. Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Brus og vodka vil ikke jeg anbefale. Da må du blande ned til ca. 5% i så fall. Det er bedre med f.eks. tyrkisk pepper, som fint kan holde 20 % uten noe særlig spritsmak. evt. kan man blande salt lakris med sprit og essens. Sjekk ut vinogbar.no. Finnes også en god del snaps med smak av f.eks. pære/eple som man kan shotte. Disse holder gjerne 35-40%. I tillegg kan du drikke sitronbrus (uten sprit i) for å ikke bli full for fort. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå har jeg ikke lest alle innleggene her, men.. Hvis du skal blande ut sprit med f. eks cola ville jeg _ikke_ blandet dette før jeg dro ut. For det første er det småspesielt å drikke rett fra en cola-flaske på fest, for det andre vil den bli rimelig for daff. Måtte gå seg til med øldrikkinga for min del også. Første året mitt med fyll og fanteri starta jeg med cider og gikk gradivis over til mer og mer øl. Nå drikker jeg bare øl, og sprit når økonomien tillater det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Brus og vodka vil ikke jeg anbefale. Da må du blande ned til ca. 5% i så fall. Det er bedre med f.eks. tyrkisk pepper, som fint kan holde 20 % uten noe særlig spritsmak. evt. kan man blande salt lakris med sprit og essens. Sjekk ut vinogbar.no. Finnes også en god del snaps med smak av f.eks. pære/eple som man kan shotte. Disse holder gjerne 35-40%. I tillegg kan du drikke sitronbrus (uten sprit i) for å ikke bli full for fort. tyrkisk pepper smaker som kvalm hostesaft synes nå jeg,men har et par kompiser som digger den. er det ikke "hot'n sweet" den egentlig heter? Endret 23. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ville nok vært enig i å ikke kjøre forhåndsblanding, ta heller med separat og bland på festen, blir uansett bedre. men ikkeno flaut å ikke drikke øl altså, folk for drikke hva dem vil, eller ikke drikke, viss man blir dømt pga det er de som dømmer tullinger... etter min mening da.. Anti gruppepress ftw! stå for egne meninger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Folk som ser ned på andre som ikkje drikk øl ler eg av, makan altså. Skal ein gå rundt å sjå ned på folk for ikkje å like rosenkål og kanskje? Smaken er jo mykje den same. Drikk aldri øl sjølv, gjekk litt i cider i byrjan, men det er så mykje greiare med sprit, det er blitt ein fast slager. Ei halv halvflaske sprit + noko å blande ut smaken med så er det gode greier. Er fort gjort å overdrive, men det er noko ein venner seg til. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ville nok vært enig i å ikke kjøre forhåndsblanding, ta heller med separat og bland på festen, blir uansett bedre. men ikkeno flaut å ikke drikke øl altså, folk for drikke hva dem vil, eller ikke drikke, viss man blir dømt pga det er de som dømmer tullinger... etter min mening da.. Anti gruppepress ftw! stå for egne meninger Jepp, har fortsatt et par kompiser som er tro til spriten og ikke rører øl. Med mindre det er corona aften som vi har om sommeren. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis noen ser ned på deg, på grunn av hva du drikker på en fest, så er de ikke mye til drikkekompiser. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ingen som gjør det, er bare han som er flau på sine egne vegne den taperen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han får manne seg opp litt mer da. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan ikke benekte for at jeg drar litt på smilebåndet når jeg ser en gutt på fest med cider eller rusbrus av en eller annen slag. Mulig det er jeg som er rar. Til trådstarter så vil jeg anbefale at du gir ølen en sjangs. Øl er som kaffe i begynnelsen. Du må venne deg til smaken og heller se fordelene ved å drikke det. Til slutt vil du med stor sannsynlighet like det. Begynn med litt lettdrikkelige øltyper som er lyse. Når du liker smaken av øl er det spennende å prøve nye typer. Litt mørkere øl og sterkere osv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje det er fordi du forbinder det med fjollete fjortissjenter? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje det er fordi du forbinder det med fjollete fjortissjenter? Mye mulig. Begynnte selv i den alderen med cider. 6 halvlitere med cider på to timer, god og full. (Vet ikke om det var av sukkersjokket ellr alkoholen...) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pærecider er ille, kjenner gjærsmaken ekstra godt på den, huff.. da er faktisk øl mye bedre. Nå kan trådstarter prøve seg på en mer feminin/ mild type øl som f.eks. Rolling Rock, Miller's o.l, får sikkert kommentarer på det forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå