Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flau for å ikke drikke øl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste å drikke seg full på (min mening) er rett og slett blank sprit blandet med en KVALITETSJUICE av appelsin.

Anbefaler Tropicana eller Meierienes juice, og KUN ta de som IKKE kommer fra konsentrat.

 

Etter min personlige erfaring så kan du blande dette relativt sterkt , og min favoritt er appelsin juice+vodka eller Bacardi. (den vanlige)

Dette kan du rett og slett skylle ned som vann , og nesten ingen vond ettersmak :)

Pass dog på , da du kan fort tømme en halvflaske med sprit sammen med appelsinjuice på en 10 minutt om du er rask , og da kommer fylla brått på.

Du bør heller ikke drikke deg altfor dårlig på dette, da det kan for de neste ukene ødelegge appelsinjuice smaken for deg : )

Lenke til kommentar

Jeg har flere venner som ikke liker smaken av øl, og ingen blir mobbet for det. De pleier og ha med seg rom eller vodka og blande dette med forskjellige ting som scweppes, drink mixer eller brus. Drikker som kan shottes er nevt her før! Det fungerer utmerket hvis du på kort tid komme i godt humør! Er litt ekstra sosialt også, shotte sammen med andre, for ikke og snakke om at du får deg en skikkelig smaksbombe! Tyrker, Fisherman, Jeger(fant ikke den ae knappen), og andre smaksatte shotbare drikker er ypperlig! Tar du med deg litt salt og noen skiver citron/lime, kan du jo drikke Tequila!

 

Selv er jeg veldig glad i øl og drikker stort sett pils på hver fest. I tilegg har jeg ofte med ei flaske Mickey Finn. Dette er en god kosedrikk på 15% som har en sursøt smak av eple! Kan drikkes som den er, blandes med sprite eller "shottes" selvom den ikke er så sterk! Ei flaske mickey finn + cieder kan jo være en ok kombinasjon;)

Lenke til kommentar
Du får det jo til å høres ut som om få ungdommer på fest liker øl. Kan ikke tenke meg å sitte å drikke på Cider, smirnoff eller hva søtt det måtte være lenger, fordi øl har rett og slett blitt en smak som passer meg bedre.

Nøyaktig kva får deg til å tru det? Kva som passar deg best er diverre heilt irrelevant i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Det beste å drikke seg full på (min mening) er rett og slett blank sprit blandet med en KVALITETSJUICE av appelsin.

Anbefaler Tropicana eller Meierienes juice, og KUN ta de som IKKE kommer fra konsentrat.

 

Også kalt Screwdriver

Aha, da lærte jeg noe nytt idag og :!:

Har ikke akkurat lært meg navn på drinkene da jeg fortsatt er i min beste alder og jeg ikke kommer inn på utesteder ;)

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om en hjemmefest ol ville jeg heller bedt om et glass enn å gå rundt med en colaflaske.. Det kan fort se litt dumt ut ja..

 

Når det gjelder å være flau for å ikke drikke øl så synes jeg absolutt ikke du burde det :) Er værre å sitte der å tvinge det i seg når man ikke takler det..

 

Selv drikker jeg ikke øl.. Annet enn hvis jeg har drukket en god del først.. Da går det som regel greit med heineken! Får frysninger og det kommer som regel opp igjen med en gang :p Nå er jeg jente da.. Typen min er heller ikke superglad i øl.. Men han er veldig glad i heineken.. Spesielt når den er tappet.. Hehe..

 

Ellers så kan jeg anbefale deg å prøve sminoff north (den blå) rundt 20 prosent... Den er fin og shotte og veldig god å blande med sprite ol..

 

Ikke vær redd for å ikke like øl! Det er mange av oss :)

Lenke til kommentar

Jeg har dratt på fester med ferdigmixa drinker i en stor brusflaske før. Om noen ser ned på det bryr jeg meg ikke om.

 

Får jeg ett spørsmål som "Drikker du brus?" (noe jeg aldri har fått. Jeg har derimot fått spørsmål om hva jeg drikker, hvor jeg har svart "Brus vel...?") Så er det bare å svare "Jepp, smake?" I det dem smaker blir det bare positive svar. F.eks. "Diggeste brusen jeg har smakt på en stund."

 

Poenget er at du skal gi f. om hva noen vil tenkte. Ha det gøy, så vil ingen bry seg.

 

Øl er noe du må venne deg til. En venn av meg hatet øl, og drakk alltid rusbrus, cider eller noe annet. Men av og til ble det jo øl av diverse grunner, og plutselig ble han vandt med smaken. Nå drikker han ikke annet enn øl. Denne forandringen skjedde i en alder av 22 år.

 

EDIT: En kommentar til posten ovenfor. Man drar jo ikke med seg flaska rundt, og man heller gjerne over i et glass før man drikker. Drikker ikke rett fra en 1,5l flaske :p

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
EDIT: En kommentar til posten ovenfor. Man drar jo ikke med seg flaska rundt, og man heller gjerne over i et glass før man drikker. Drikker ikke rett fra en 1,5l flaske :p

 

Jeg svarte bare på det TS spurte om :) han snakket om noe med å gå rundt med en cola flaske.. Det ser fort dumt ut ja..

 

edit: skriveleif

Endret av evolem
Lenke til kommentar
Alkohol smaker helvete uansett hvilken variant man finner det i.

 

Jeg er så pisslei av å forklare meg for gud og hvermann hvorfor jeg ikke drikker. Ja, jeg er sær, altså.

 

Det har ingenting med at du ikke vil bli full å gjøre? Er mange drinker hvor i hvert fall ikke jeg klarer å kjenne alkoholen.

 

Men generelt så er det ikke veldig mye alkohol som smaker godt, det er sant.

Lenke til kommentar
Øl smaker vått korn. Æsjebæsj.

Hahaha.. smakt det?

 

er vel forsåvidt ikke så rart når det er lagd av det :)

Jada, bruker å smake når kompiser drikker øl, bare for å sjekke om smaken har blitt bedre.

mente om du hadde smakt vått korn ;) men nå går vi waaay of the topic vel. Baklager

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...