A-Dawg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Har vista ultimate sp1. Nettopp reinstallert. Sliter med å vekke laptopen opp fra dvalemodus. Pc'n våkner og HDD'n jobber, men skjermen forblir svart. Har nyeste driver til nvidia go6600 128mb (driverdato 12.2008). Har googlet, men fant ikke noe lignende. Noen som kjenner igjen problemet? Endret 16. februar 2009 av A-Dawg Lenke til kommentar
Reow Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har vista ultimate sp1. Nettopp reinstallert. Sliter med å vekke laptopen opp fra dvalemodus. Pc'n våkner og HDD'n jobber, men skjermen forblir svart.Har nyeste driver til nvidia go6600 128mb (driverdato 12.2008). Har googlet, men fant ikke noe lignende. Noen som kjenner igjen problemet? eneste med min er at den ikke vil gå i dvalemodus noen ganger, også går den i dvalemodus når jeg har satt den til å gå i hvilemodus -.-' Men det der har skjedd med min ett par ganger det ja... Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg fant feilen. Det var naturligvis skjermdriveren. Den nyeste driveren trenger ikke å være den beste..... Jeg lastet inn en tidligere versjon og alt virker problemfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå