Anew Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette syns jeg fungerte. Det kalde, harde lyset passer motivet bra, og det samme gjør teleperspektivet. Imidlertid tror jeg du med fordel kunne ha zoomet enda lengre inn her - all den blå himmelen over hustaket bidrar ikke med noe, og er bortkastet bildeflate. Du kunne heller gått litt ned, og med det kanskje styrket linjene som trekker innover i bildet? Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette var fulltreff. De andre bildene ga meg ikke så mye, men dette likte jeg. Fargene, lyset, motivet, teknisk kvalitet. Alt var bra. Gratulerer. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Litt mere zoom er jeg enig. Kanskje bare så mye at du ikke hadde fått med den uskarpe dingsen nederst til venstre. Liker vanligvis slike ting, men i ett såpass stramt bilde, tror jeg det ville vært bedre =) Men ellers, liker bildet godt =) Du er god på døde-objekter alà dette ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå