khs1995 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hei,jeg vurderer og kjøpe en brukt iphone 8gb som er hacket. Det jeg lurer på er: hvis det blir noe galt med denne iphonen etter jeg har kjøpt den, har jeg da noen mulighet for og få reperasjon ?siden den er hacket liksom Og hvor mye som ca. vil det koste og få denn reparert? takker for alle svar:-) Endret 17. februar 2009 av khs1995 Lenke til kommentar
0felia Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei,jeg vurderer og kjøpe en brukt iphone 8gb som er hacket.Det jeg lurer på er: hvis det blir noe galt med denne iphonen etter jeg har kjøpt den, har jeg da noen mulighet for og få reperasjon ?siden den er hacket liksom Og hvor mye som ca. vil det koste og få denn reparert? takker for alle svar:-) En venninne av meg hadde en hacket iPhone og den ble ødelagt. Hun fikk den reparert, men tror den måtte til Oslo, for så å sendes videre til Nederland eller noe. Er ikke helt sikkert, men det skal gå Vet ikke hvor mye slikt koster dessverre. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er bare å ta gjennopprettning på den såvidt jeg har forstått, så er den akuratt som en fresh iPhone. Lenke til kommentar
Berntkr Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 vis det er 1 gen så har du ikke noe mulighet å få den reparert og vertfall ikke når den er hacket. I såfall må du gjøre det selv. Det at den er hacket har ingenting å si for at den skal bli ødelagt eller noe sånt. Har iphone selv og min funker helt fint enda. Vis du bestemmer deg for å kjøpe iphone og den krasjer så kontakter du bare meg eller noen andre sakkyndige personer på Forumet:) Lenke til kommentar
khs1995 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) vis det er 1 gen så har du ikke noe mulighet å få den reparert og vertfall ikke når den er hacket. I såfall må du gjøre det selv.Det at den er hacket har ingenting å si for at den skal bli ødelagt eller noe sånt. Har iphone selv og min funker helt fint enda. Vis du bestemmer deg for å kjøpe iphone og den krasjer så kontakter du bare meg eller noen andre sakkyndige personer på Forumet:) det er 1.gen ja.hva kan du hjelpe med da viss den crasher? Endret 16. februar 2009 av khs1995 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp heller en Nokia 5800. Den passer sikkert bedre til din "personlighet"... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 styr unna sier jeg Lenke til kommentar
khs1995 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 styr unna? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 En iphone gir deg minimalt for pengene, å er du i tilleg bekymret for hva som skjer om den detter sondt(å det vil den)så ville jeg kjøpt både tryggere å bedre (altså noe annet) Lenke til kommentar
khs1995 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 En iphone gir deg minimalt for pengene, å er du i tilleg bekymret for hva som skjer om den detter sondt(å det vil den)så ville jeg kjøpt både tryggere å bedre (altså noe annet) Det er det at jeg får den veldig billig skjønner du.;-p Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvor mye reperasjonen skal koste varier ut fra hvor stor reperasjon det trengs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå