Gå til innhold

brukt hacket iphone !.

khs1995

Anbefalte innlegg

Hei,jeg vurderer og kjøpe en brukt iphone 8gb som er hacket.

Det jeg lurer på er: hvis det blir noe galt med denne iphonen etter jeg har kjøpt den, har jeg da noen mulighet for og få reperasjon ?siden den er hacket liksom

Og hvor mye som ca. vil det koste og få denn reparert?

takker for alle svar:-)

Endret av khs1995
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,jeg vurderer og kjøpe en brukt iphone 8gb som er hacket.

Det jeg lurer på er: hvis det blir noe galt med denne iphonen etter jeg har kjøpt den, har jeg da noen mulighet for og få reperasjon ?siden den er hacket liksom

Og hvor mye som ca. vil det koste og få denn reparert?

takker for alle svar:-)

En venninne av meg hadde en hacket iPhone og den ble ødelagt. Hun fikk den reparert, men tror den måtte til Oslo, for så å sendes videre til Nederland eller noe. :hmm: Er ikke helt sikkert, men det skal gå :) Vet ikke hvor mye slikt koster dessverre.

Lenke til kommentar

vis det er 1 gen så har du ikke noe mulighet å få den reparert og vertfall ikke når den er hacket. I såfall må du gjøre det selv.

Det at den er hacket har ingenting å si for at den skal bli ødelagt eller noe sånt.

Har iphone selv og min funker helt fint enda.

Vis du bestemmer deg for å kjøpe iphone og den krasjer så kontakter du bare meg eller noen andre sakkyndige personer på Forumet:)

Lenke til kommentar
vis det er 1 gen så har du ikke noe mulighet å få den reparert og vertfall ikke når den er hacket. I såfall må du gjøre det selv.

Det at den er hacket har ingenting å si for at den skal bli ødelagt eller noe sånt.

Har iphone selv og min funker helt fint enda.

Vis du bestemmer deg for å kjøpe iphone og den krasjer så kontakter du bare meg eller noen andre sakkyndige personer på Forumet:)

det er 1.gen ja.hva kan du hjelpe med da viss den crasher?

Endret av khs1995
Lenke til kommentar
En iphone gir deg minimalt for pengene, å er du i tilleg bekymret for hva som skjer om den detter sondt(å det vil den)så ville jeg kjøpt både tryggere å bedre ;) (altså noe annet)

Det er det at jeg får den veldig billig skjønner du.;-p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...