Gå til innhold

Uploade like mye som torrenten størrelse med private trackers?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det er slik at man må laste opp like mye som størrelsen er på torrenten når man bruker private tracker for å ikke bli bannet. eller er det at du må ha lastet opp like mye eller mer enn det du har lastet ned hele tiden? for jeg har mer uploading enn nedlasting, den er grei, men vil helst ikke bli bannet visst man må laste opp like mye som størrelsen er på f.eks en film man laster ned. Hehe :) så kan noen fortelle meg svaret på dette hadde det vært fint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regelen er ganske enkel hos de fleste private-torrent sider; -Give what you take!

Eller ha minimum 1:1 ratio på hver ting du laster ned.

Dette er et fint prinsipp, men de store talls lover vil tilsi at dette rett og slett er umulig over tid. Dersom noen laster opp mer enn 1:1, vil det alltid være noen som laster opp mindre enn 1:1, gitt at antallet leechers ikke vokser i all evighet.

EDIT: Opp/ned :)

Endret av H80
Lenke til kommentar

Okei skjønner, men er det samme regelen for torrents man lager selv? at man må 1:1 ratio?

og når det gjelder private-torrent sider, det er vel ingen fare for å bli bannet fra siden når man har en god ratio med mer uploading enn downloading. Altså over 1:1?

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...