Anders17 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilke? Gjerne ranger dem, om du har noen anbefalinger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 www.komplett.no www.netshop.no www.datakjeden.no Lenke til kommentar
Anders17 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 www.komplett.nowww.netshop.no www.datakjeden.no Ok, så hvis jeg finner alle komponentene jeg vil ha hos komplett, så fikser de det for meg får en liten pris? Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lurer på om ikke de ta ca 500-600kr for det. Er ikke 100% sikker da ettersom det var en del år siden de bygget min, men kostet hvertfall det da. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 www.komplett.nowww.netshop.no www.datakjeden.no Ok, så hvis jeg finner alle komponentene jeg vil ha hos komplett, så fikser de det for meg får en liten pris? Vet ikke om de gjør det hvis du bare plukker i hytt og gevær, men de gjør det hvis du bruker PC-byggerne deres http://www.komplett.no/k/cc.aspx?bn=10306 Start med basis-systemet du er mest interessert i og trykk på "Konfigurer selv" Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 prøvde for et par måneder kontakte komplet om en pc samlet fritt i butikken, men det var ikke noe de var villige til. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ikke så rart at de ikke monterer deler fra hytt og pine... hadde nok blitt litt for mange sure kunder da som mente de hadde peil da de valgte skjermkort til 5k men en psu på 300w og en cpu til 600kr Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 joda ville sikkert vært noen litt ræva forslag til bygging. men maskinen jeg sendte de forespørsel om var en ganske "basic gamerpc" til 13k siden jeg gikk utfra de bygget for en 500-700kr siden det ble like dyrt for brodern og bestille delene til min adresse så reise fra sogn til bergen for hente den ferdig, men det var ikke de mye villige til. er jo ikke mange minuttene for en tekniker og skru sammen delene når det ikke er snakk om starte på installere windows etc, skulle tro det var typisk dødtid arbeid Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Netshop kan montere etter ditt eget ønske; det koster 370 kr. Link Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Datakjeden skrur ikke sammen for deg, kontaktet de for ett par uker siden med nevnte spm og fikk nei. Hvertfall webshoppen Lenke til kommentar
riroil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Navitel tar 350 for rent bygg, 500 dersom du skal ha os installert. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøpte kabinett, powersupply, hovedkort, cpu, minne, dvd drive og 1TB harddisk hos Netshop (uten OS) rett før jul. Bestilte også varelinja Datating viser til og alt fungerte som det skulle når jeg kom hjem, bare å installere OS og kose seg. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) For litt over et år siden lurte jeg på det samme. ( slutten av november 2007) Sendte mail til netshop på lørdag, fikk svar etter 10 minutter om at det gikk greit. ( litt flaks at noen tilfeldigvis var på jobb den dagen) Måtte legge til montering og eske. (370kr +100 kr) Bestilte lørdags ettermiddag. Kontaktet dem mandag ettermiddag om endring av komponent. Pcen ble sendt ferdigbygget med vista installert Onsdag. Jeg endte opp med en pc med bedre specs enn tilsvarende på pcbygger modellene deres, og 1600 kroner spart, og da la jeg likegodt en pixma mp610 i pakken til litt over tusenlappen. Sluttsum med printer : ca 500 kroner billigere enn de ferdig oppsatte selvbyggerne. Pcen var og er fortsatt konge i bruk. Kjempefornøyd. Ble min favoritt nettbutikk den dagen. Her skrev jeg om bestillinga og hvordan det gikk lenger nede i tråden. Fikk til og med svar fra en netshop ansatt, litt morsom oppfølging. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872217&hl= Endret 17. februar 2009 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå