Tho®¿ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hei og hopp Jeg har per i dag et eldre hovedkort av typen Asus P5k Premium. Dette hovedkortet er nesten drept( Har mistet en skrutrekker og litt småtteri ned på det, har et åpent kabinett løsning. Kabinett) Så, da er jeg på utkikk etter et nytt hovedkort til min QuadCore cpu. Det jeg har pr i dag er en Q6600 9800GX2 type asus Geil DDR2 PC6400 minnebrikker. Så, jeg ser det er en del diverse brikkesett å få kjøpt, men hvilket er mest kurrant? jeg trenger ikke "The most fancy Overclock3rs mobo" som er å få kjøpt, men vil heller ikke ha et dårlig et heller. -Thor edit: leif Endret 16. februar 2009 av Tho®¿ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Asus P5Q Deluxe. Utrolig bra for prisen! Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eller hvis man greier seg med en nettverkskontakt: Asus P5Q-Pro, eller Gigabyte EP45-UD3P/R som nå regnes av mange for å være et av de beste hovedkortene noensinne produsert, og det til tross at det er ett nytt kort. Her er en test jeg fant i farten - de fleste testene jeg har sett er omtrent som denne, samme med kommentarer på forum rundt omkring: http://www.legitreviews.com/article/883/1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå