Myr Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei. Har nå i det siste hatt litt fancy mobiler som f.eks Nokia n82 og LG ku990. Nokiaen var bra men den varte ikke så lenge og LG'n som eg har nå er eg rett og slett lei av og vil tilbake til en telefon som har ok batteri og vanlige taster. Er egentlig SE fan, men er open for alt. Er ute etter en mobil med: -Ok/bra batterilevetid -Ok/bra kamera. -Ikke så veldig stor og klumpete. Pris:1500-2500kr. Har sett litt på forumet og sett litt på nettet. Men finner ikkje fram til noe som eg kunne tenke meg. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
ToMaTsSuPpA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei.Har nå i det siste hatt litt fancy mobiler som f.eks Nokia n82 og LG ku990. Nokiaen var bra men den varte ikke så lenge og LG'n som eg har nå er eg rett og slett lei av og vil tilbake til en telefon som har ok batteri og vanlige taster. Er egentlig SE fan, men er open for alt. Er ute etter en mobil med: -Ok/bra batterilevetid -Ok/bra kamera. -Ikke så veldig stor og klumpete. Pris:1500-2500kr. Har sett litt på forumet og sett litt på nettet. Men finner ikkje fram til noe som eg kunne tenke meg. Takker for alle innspill Nokia 6220:) Rimelig, bra cam, gode taster, kjapp og enkel meny, bra skjerm, gps osv, til en billig penge:) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 SE C902 er vel noe for deg som har fotolys og autofokus. Selv sliter jeg valgene mellom, N82, N95 og SE W715. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 quote] Nokia 6220:) Rimelig, bra cam, gode taster, kjapp og enkel meny, bra skjerm, gps osv, til en billig penge:) Var og tittet litt på Nokia 6220 i dag. Men likte ikke tastene, så de ble ikkje kjøp på meg i dag. Men takk for inspill;) Sony Ericsson C902 såg spennende ut ja Skal ta og sjekke den ut i mårra på vei heim fra jobb. takk for tipset Btw: Nokia n82 er en veldig bra mobil, var meget fornøyd med den så lenge den funket. Einaste som ikkje var heilt topp var batteriet. Men de kan en lære seg og leve med Den tok i alle fall meget bra bilder med tanke på at de er en mobil og gps'n funket også bra Den andre mobilen har eg ikke testet så der kan eg ikke gji noen pluss eller minus Lenke til kommentar
Myr Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Da har eg vert og sett litt på mobiler i dag også og endte opp med en SE w595. Har dillet litt med den i dag,lest noen tester(fikk terningkast 5 her hos amobil)og er super fornøyd med den så langt. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå