ThomaZ86 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Har lasta ned Lemmings for windows å bruker det via Wine. Alt fungerer uten om at musa fungere ikke å trykke på di forskjellige oppavene lemmingsene skal gjøre , det funker ikke å jeg må da bruke tasten fra 1-9 å det syns jeg blir litt tung vint. Noen som vet noen løsning på dette? Prøvd å søke på nett uten hell... Har Acer One Aspire med Linux. Thomas Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det funker kanskje bedre å kjøre det i DosBox. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lemmings for *Windows*, ikke DOS. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du har jo lemmingsklonen Pingus, da. Akkurat det samme gameplayet, bare at du styrer små pingviner i stedet. Det ligger fritt tilgjengelig i pakkebrønnene til de fleste distroer. Hvilken distro (variant) bruker du? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Skal ha orginale Lemmings. Men nå har jeg tenke på noe nytt: Jeg har lasta ned DeSmuME nintendo DS emulator og prøver å få til Lemmings på den. Noen som har noen guide hvordan jeg får til DeSmuME ?, har prøvd å søke litt men har ikke fått det helt til Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Skal du ha "originale lemmings" er det bare dosbox + DOS-versjonen av Lemmings som duger. Det funker i tillegg helt strålende. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eller skaffe denne ultraportable pc-en og installere Lemmings på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå