mikk- Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, Har sett meg fullstendig blind på designet prosjektet jeg holder på med, en universalkalkulator med mange funksjoner. Er det akseptabelt? Er noe galt? Hva kan forbedres? Jeg burde kanskje ha sett litt mer på input-designet under "verktøy", men er veldig usikker på hvordan jeg kan lage en lettvint og standardisert look som fungerer uten å bli kjedelig/monoton. Er veldig glad for så konkrete svar som mulig. Takk, - Mikael Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg liker ikke grønnfargen, ville foretrukket en slags blå tror jeg. Ellers ser alt flott og ryddig ut Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Svært mye bra her! Særlig tjenestene som presenteres. Valutta kalkulatoren er den beste jeg har sett, med ett mulig uttak at det hadde vært kjekt om du viste selve kursen. Jeg tror jeg ville hatt valutta kalkulatoren på forsiden, da den nok er mer nyttig en den du har nå, for de fleste brukere. Ting jeg fort stusset på Jeg opplevde annonsen som svært dårlig integrert. Buene under navigeringsmenyen opplevde jeg som unaturlige. Farger! Du har en fargepalett med en farge, og den har svært lite fargemetning. footer Denne fungerte ikke så godt for meg. For det første så er denne midtstilt og lite integrert med resten av siden, for det andre har den for mye innhold. Du kan flytte den siste linjen til navigeringsmenyen under noe sånt som "om siden". De fleste kan legge til bokmerker. Også her kan du legge til en menyknapp som "tips andre" eller "facebook". Litt prøving og feiling, men midtstilt og så mye informasjon som nå, svekker helhets inntrykket av siden. Ved å jobbe med footer kan du sikkert klare å integrere annonsen i bunn av siden. Frode Endret 17. februar 2009 av FrodeNilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå