Herr Brun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Klart det kan, men det vil være ulovlig på lik linje med forsikringssvindel. Vil du gjøre deg til forbryter bare for å få nytt registreringsnummer? Hva skal du med nytt registreringsnummer? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det kan være flere grunner til å ville ha nytt registreringsnummer, og jeg sa aldri at jeg hadde bruk for det. Jeg syns det bare virket litt for lett å skaffe seg ett på "lovlig" vis. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Man får vel nytt reg.nr dersom reg.nr'et har blitt misbrukt. Skiltene behøver ikke en gang å bli stjålet, bare kopiert. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det kan være flere grunner til å ville ha nytt registreringsnummer[...] Som hva da? Endret 2. mars 2009 av Sluquet Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det kan være flere grunner til å ville ha nytt registreringsnummer[...] Som hva da? Forvirre kverulante forumbrukere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå