Gå til innhold

Spill & Linux


Anbefalte innlegg

Men i herregud!!

her er det enda ein fyr som lager et nytt topic her i forumet bare for å spør om linux er noe bra??

Herregud da man det tar deg en natt og laste det ned med adsl og hvis du har isdn kan det kjøpes for ca 50-lappen.

hvis du absolutt må spør her på forumet om linux er noe bra så tviler eg på at det passer for deg når du ikje gidder å laste ned de 3 cd-ene du trenger!linux er nokså vanskelig å fåtil i begynnelsen men etterhver som det går bedre føler du et slags nært bånd til linux-en!

 

I utganspunktet fungere Linux med svært få spill men du kan laste ned WINE/WINEX og da vil noen spill fungere samt en del programmer

IKKE forvent at du kan klare å kjøre spillene dine like godt i linux som i windows(hvis du har ein kraftig pc)

Hvis du skal Spille ein del så hold deg til Windowsen ved Siden av Linux-en ved å kjøre ein dual-boot

 

 

JEG Gjentar Nå for ANDRE gang selv og som mange andre her og har gjort

er det virkelig nødvendig å spør om dette!!

 

Er selv nåkså ny i linux men får stadig til nye ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jokki:

 

Ja det var godt å se at noen enda beholder roen ... eller ikke...

Innlegg som dette er totalt meningsløse, og stiller på lik linje med de som spør om det samme gang på gang uten å ha bladd litt i forumet.

 

En annen ting du bør lære deg, greit nok at du synes skole=dritt (stod i profilen, i tillegg til at jeg vet godt hvem du er irl), er at du må skrive rett i alle fall. Innlegg med x-antall feil i hver eneste er noe vi alle begynner å bli lei av ...

 

 

-- og ja; jeg leste din reply

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å gi litt f i de folka som spør på nytt og nytt, som dere ser har jeg nå lagt inn et langt innlegg i faq tråden istedenfor masse små tråder som dette, jeg sier ikke dette for å markere at min metode er bedre eller no det var jo ikke jeg som startet faq tråden, normalt sett synes jeg mod på dette boardet er ganske bra til forskjell fra andre board jeg henger på, men ett forslag til dere fra min side er, hver gang dere ser folk som lager meningsløse tråder, slett tråden og send vedkommende en pm med link til rette sted i faq'en selvfølgelig fungerer jo ikke dette sånn helt i starten nå, men etterhvert som den kommer skikkelig i gang.

 

Og til de som hele tiden svarer på disse ubrukelige postene med svar som

Les Manualen,

Søk

og lignende, det kan faktisk være vanskelig for n00bs å finne fram, så enten drit i å skrive de innleggene eller vis folka veien, så kanskje de finner ut av det neste gang og hvis de ikke gjør det ignorer dem.

 

forøvrig hvis jeg hadde vært moderator hadde jeg nok stengt denne posten nå. kan høres litt krasst ut men det er nå en gang min mening.

Lenke til kommentar

magikern:

 

Ser du Forum-menyen oppe til venstre? Ja? Godt -- Ser du punkt nr 2 der? Knappen "SØK"? Ja? Bra - For det skal ikke så mye til for å finne frem.

 

Det beste for Linux-n00bs er jo å søke seg frem på norske Linux-forums rundt om, for det finnes endel av de og.

 

- og for å være pirkete hardware.no 8)

 

Bare en ting til - "Hvis jeg hadde vært moderator", har hørt den før ja, hvis du vil ha denne stengt, foreslår jeg heller at du faktisk tar saken i egne hender, mailer en moderator, legger ved url og skriver dine synspunkter om hvorfor den burde bli stengt.

Lenke til kommentar
magikern:

 

Ser du Forum-menyen oppe til venstre? Ja? Godt -- Ser du punkt nr 2 der? Knappen "SØK"? Ja? Bra - For det skal ikke så mye til for å finne frem.

 

Det beste for Linux-n00bs er jo å søke seg frem på norske Linux-forums rundt om, for det finnes endel av de og.

 

- og for å være pirkete hardware.no  8)  

Selvfølgelig er jeg veldig enig med deg i dette, men som du sikkert også har lagt merke til er det stort sett de samme nicka som spør om de samme problemene gang på gang og får samma svaret hver gang: Søk, man kan jo da begynne å lure på om det er en grunn til at de rett og slett tydeligvis ikke gjør dette så da bare ser jeg ingen grunn til å prøve å prente det inn på nytt og på nytt hele tiden.

Bare en ting til - "Hvis jeg hadde vært moderator", har hørt den før ja, hvis du vil ha denne stengt, foreslår jeg heller at du faktisk tar saken i egne hender, mailer en moderator, legger ved url og skriver dine synspunkter om hvorfor den burde bli stengt.

 

grunnen til at jeg sa dette er at jeg mener hele denne tråden burde vært unødvendig, for meg personlig har det ikke noe å si hvorvidt forumet fylles av tråder som denne, men en dum ting med det er at det da blir veldig mye vanskeligere å Søke seg fram til de mer interesante trådene, så sånnsett må jeg vel si at jeg synes det erlitt irriterende.

Lenke til kommentar

eg var i kirkå i dag på grunn av at eg må hvis eg ska kunna komfa meg

I dag i kirkå så eg gud han var hvit og hadde langt hvitt flott skjegg han lignet litt på julenissen.

han sa at eg ikje måtee banna så j*v*l*g mye

eller ba han meg om å "keep up the good work" og så ville eg komma til himmelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...