Gå til innhold

trenger hjelp til pc kjøp....

Anbefalte innlegg

Hei!

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10567049;fl:0

Fant denne pc'en på nettet. Noen som kan fortelle meg om det er en bra/dårlig pc, eller vet om noen bedre kjøp? jeg greier nok ikke å bygge selv... Har tilpasset den litt, blant annet en 22" skjerm istedenfor 19".

Har tenkt til å bruke dataen til litt spill.. blir da blant annet total war: Empire.

Håper på svar:)

Endret av eriols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en med erfaring bruker ikke mer en kanskje en halvtime/time å bygge + en kanskje en time for å få inn alt av programmer og windows og slikt...

så tja ca halvannen til to timer...

cpu= prosessoren... den jeg linket til har dårligere prosessor som går ut over ytelsen...

men til 7000kr i budsjett inkludert 22" så kan man få mye bedre maskiner en dette :)

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...FD-465F852D8BE8

bittelitt over budsjett men den vil gruse de to andre

Takk skal du ha:) da har jeg alt jeg trenger til pc'en utenom mus, tastatur og høytalere?

du vil trenge mus, tastatur, høyttalere og windows...

Vesleengen sitt forslag for bra. Knuser de to andre maskinene i ytelse og koster jo ikke mye over budsjett. Ville bare byttet ut hardisken. Hva med denne? Bruker den selv og har blitt kåret som en av de beste hardiskene blant mange nettsider.

F1 diskene til samsung er veldig bra... men valgte WD GP disken fordi den er billigere... de er egentlig nesten like...

Lenke til kommentar

Takk skal du ha:) da har jeg alt jeg trenger til pc'en utenom mus, tastatur og høytalere?

du vil trenge mus, tastatur, høyttalere og windows...

Vesleengen sitt forslag for bra. Knuser de to andre maskinene i ytelse og koster jo ikke mye over budsjett. Ville bare byttet ut hardisken. Hva med denne? Bruker den selv og har blitt kåret som en av de beste hardiskene blant mange nettsider.

F1 diskene til samsung er veldig bra... men valgte WD GP disken fordi den er billigere... de er egentlig nesten like...

Må si at å betale 50kr mer for Samsung sin hardisk er absolutt vært det. Den er både rask, blir lite varm og støyer lite.

Endret av Fapse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...