Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tok dette bildet i hjembyen min. Jeg er ikke helt fornøyd med det, så jeg setter pris på konstruktiv kritikk. Hva har jeg gjort feil og hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Liker komposisjonen men synes den lave DOP ble muligens en smule overkill. Er heller ikke helt fornøyd med fargene og lyset. Endret 16. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Likte bildet, og syntes DOF fungerte bra. Bildet er litt kontrastløst, og blekt, men det fikser du lett i et redigeringsprogram. Komposisjonen er bra, men skulle gjerne sett litt mer av båten , og mindre av bakgrunnen. Lenke til kommentar
aman Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ja jeg liker også bildet og er enige med kommentarene til Rubyred... - mer båt - mindre bakgrunn - mer kontraster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Takker for svar Lagde en ny versjon hvor jeg endret litt på kontrasten og la på et filter, men da jeg våknet opp idag funket ikke pcen. Det viste seg at hardisken hadde kræsjet , så det blir ikke noe fotoredigering i nærmeste fremtid . Tok heldigvis backup for et par dager siden, og misted bare et par bilder. Uvist om raw filen til dette bildet var blant dem :| Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Damn!! Håper det ordner seg. Tok backup av ca 500 bilder jeg tok i helgen. Har til enhver tid dobbelt sett backup, just to be shure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå