cruzader Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 det koselige yeong yang server cube som vi alle elsker har 0 forhandlere nå jo var innom netshop for og se på dør til det så til min fortvilese var det kun døra de førte av yeong yang nå. R.I.P. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Damn. Jeg hadde faktisk planer om å kjøpe en slik for å ha i toppskapet. Og så muligens én til på toppen av den senere om jeg hadde greid å lure meg til å tro at jeg trengte mer lagringsplass eller mer kraft. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 har en uåpna eske med yeong yang cube stående under pulten som fotskammel fordi jeg endte opp med bruke flere disker i nye servern enn planlagt, nesten samleobjekt! Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heldigvis ikke et kabinett jeg kommer til å savne. Joda, til å være så lite fikk man plass til mye, men det var noe så inni helvete knotete. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette var trist å høre! Men går forhåpentligvis å få kjøpt det fra utenlandske nett butikker? fint kabinett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå