Conseptfoto Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nytt lysutstyr rører ved min kreativitet :-) Mvh. Rosseha Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Man får Lust å ta den i munnen ...! For en som har sultet seg på fætt p.g.a. gallestein/smerter, så er dette en tydelig fristelse som man får lyst å ta i munne og svelge. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nydelig bilde. Asosiasjonene til koffert tenking fungerer utmerket. Bra lyssetting. Med nytt lysutstyr, mener du SB-900? Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Med nytt lysutstyr, mener du SB-900? Ja kjøpte 1 ny SB-800, 1 SB-900, et par paraplyer og en softbox :-) Mvh. Rosseha Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nydelig bilde. Asosiasjonene til koffert tenking fungerer utmerket. Bra lyssetting. Med nytt lysutstyr, mener du SB-900? Glad jeg ikke var alene om det. Refleksjonen var tøff Lenke til kommentar
in_no Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Vel, litt pervers tankegang men flott resultat... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kan jeg spørrre hvordan du satt opp lyset? Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kan jeg spørrre hvordan du satt opp lyset? Jeg antar at du vil vite hele settingen :-) Hang et svart stoff på veggen og ut på bordet og la en glassplate oppå. Brukte en paraply m/SB800 til venstre og en softboks m/SB900 til høyre for motivet. Tusen takk for gode og kreative tilbakemeldinger, men jeg savner PMnormal sin alltid kvasse tunge :-) Mvh. Rosseha Endret 18. februar 2009 av rosseha Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde sett for meg noe litt mere dirty når jeg leste tittelen! Må innrømme man ble litt skuffa =D Lyset er OK, men kunne def. tenkt meg mere dybdeskarphet, så hele var helt skarpt, og du burde velge en litt penere gaffel, ser litt hakk osv på den. Er ett must på still life bilder at du fikser til produktet ordentlig =) Lenke til kommentar
linarh Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hang et svart stoff på veggen og ut på bordet og la en glassplate oppå. Brukte en paraply m/SB800 til venstre og en softboks m/SB900 til høyre for motivet. Interessant bilde. Kreativt. Lurer bare på om det er mulig å lage til no sånt uten tilgang til softboks og diverse andre tilleggsutstyr? Jeg har kun et Nikon D40 med 18-55 linse som fulgte med. Nå som det er så alt for mye snø ute til å finne noen bra motiver lengter jeg etter noe å trene meg på. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) På nede venstre side av majonesen ser ein det som stivner der ytterst. Skulle tatt det vekkxD Rekner med det er den klassiske gjennomsnittsposen med klypp i hjørne. Det eg meinte altså. Endret 18. februar 2009 av E7ite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå